וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 24 שנה, וולש עוזב את אינדיאנה

מנכ"ל הפייסרס עוזב את תפקידו בעקבות חיכוכים עם הנשיא בירד. ארינאס כבר חם לשחק, דאלאס תפגוש את דנבר וג.סטייט ללא נוביצקי

מנכ"ל אינדיאנה פייסרס דוני וולש הודיע כי יעזוב את הקבוצה בתום העונה אחרי 24 שנים בקבוצה. נשיא הקבוצה, לארי בירד, יקבל את רוב הסמכויות שישאיר אחריו וולש. "אני עוזב את עבודת החלומות שלי", הודיע וולש בן ה-67, "אהבתי כל רגע, למרות שהעונות האחרונות היו קשות".

בשבוע האחרון דווח שוולש נמצא במגעים עם הניו יורק ניקס בנוגע להחלפתו של הנשיא אייזיאה תומאס. לא ברור אם מדובר בפנטזיה של התקשורת בניו יורק, או שמא ברצון של הבעלים של הניקס, שרוצה שוולש יהיה נשיא מעל המאמן תומאס. כזכור, השניים כבר שיתפו פעולה באינדיאנה בעבר.

לפי דיווחים, לוולש ולבירד היו בעיות על רקע חילוקי דעות מקצועיים, לאור הכשלונות של השנים האחרונות והמהלכים הלא מוצלחים של בירד.

"הגיעו עם חכה ושלפו אותי חזרה"

גילברט ארינאס כבר שבועות משוכנע שהחזרה שלו למגרשים היא עניין של כמה ימים. בגארד הנפלא של וושינגטון, שהחלים מפציעה בברך שהשביתה אותו לאורך רוב העונה, כבר מתאמן עם הקבוצה מספר שבועות ולא יכול לחכות לחזרה לפארקט. הלילה (בין ראשון לשני) הוויזארדס שיחקו מול דטרויט (83:95) במשחק ששודר מחוף לחוף בארה"ב. ארינאס, שמחזיק בחיבה מסויימת לאור הזרקורים, היה בטוח שהוא עושה את הקאמבק שלו לעיניי האומה כולה, עד שבאו ואמרו לו אחרת.

ארינאס היה עד כדי כך בטוח שהוא משחק, שהוא לא הגיע למגרש לבוש בבגדים אלגנטיים, כפי שקוד הלבוש של הליגה דורש משחקנים פצועים שיושבים על הספסל. רק שעות ספורות לפני המשחק נודע לו שהצוות הרפואי של הקבוצה לא מאשר לו לשחק. ארינאס נראה שהוא עוזב את חדר ההלבשה כעוס ואמר לעיתונאים באזור: "אתם יכולים להפסיק לכתוב עליי, אני לא חוזר לשחק השנה". בסופו של דבר, אייג'נט זירו עלה על הפארקט בשלהי המחצית הראשונה והתיישב על ספסל הקבוצה שהוא לבוש בטרנינג חום. "הקבוצה זה מה שחשוב", הוא אמר לכתבים, "אפילו שאני לא משחק, חשוב לי להיות פה ולתמוך בקבוצה".

"הייתי מוכן לשחק, אבל הם הגיעו עם חכה ושלפו אותי חזרה". מאמנו של ארינאס, אדי ג'ורדן, אמר שהגארד לא ישוב לפני תחילת השבוע הבא, אם בכלל: "הוא חושב שהגוף שלו יעמוד במשחק שלם, אבל הרופאים אומרים שהוא עדיין לא מוכן. עדיף לכל הצדדים להמתין עוד שבוע ולראות מה יהיה מצבו". בניגוד להצהרות קודמות, ג'ורדן נשמע מעורפל באשר לאפשרות שארינאס ישוב עוד העונה: "תמיד יש סיכוי, מצבו משתפר. הוא נואש לשחק מאז שהוא חזר להתאמן עם כדור והיחזרה שלו הולכת ובקרה".

נצח שנמשך שבועיים, לפחות

למרות שהדיאגנוזה הרשמית עדיין לא ידועה, הבעלים של דאלאס, מארק קיובן, אמר כי הפורוורד המצטיין דירק נוביצקי ייעדר שבועיים לפחות בגלל הפציעה שספג במשחק ההפסד מול סן אנטוניו (88:81). קיובן אמר כי האבחנה עדיין לא רשמית ונוביצקי ידוע בכושר ההחלמה המהיר שלו, אך זה יהיה נאיבי לחשוב שהוא ישוב תוך פחות מ-14 יום.

ואם להוסיף למצב הרוח השפוף של קיובן ושות', אז השבועיים הבאים הם כנראה הקריטיים ביותר בעונה עבור המאבריקס ועבור שאר הקבוצות במערב הצמוד להחריד. במהלך השבועיים הללו המאבס יפגשו פעמיים את גולדן סטייט ופעם אחת את דנבר - המתחרות הישירות על מקום בפלייאוף, בנוסף, דאלאס תשחק מול הלייקרס, מול פיניקס ופעמיים מול הקליפרס. סדרת הפסדים במהלך השבועיים הללו בהחלט עלולה להשאיר את דאלאס בצד הלא נכון של המקום השמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully