וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "כל טעות שלנו הופכת לשער בצד השני"

מאמן ריאל מדריד, לאחר ההפסד 3:2 לוולנסיה: "הזהרתי את השחקנים ממצבים כאלו". פפה: "הפסדנו בפניי הקהל הביתי. זה עצוב ומתסכל"

ריאל מדריד הוסיפה אמש (ראשון) עניין לליגה ועוגמת נפש לעצמה כאשר נכנעה בבית 3:2 לוולנסיה ואיפשרה לברצלונה לסגור את הפער בפסגה לארבע נקודות בלבד. מאמן האלופה, ברנד שוסטר, אמר לאחר ההפסד: "זה מאוד מאכזב להפסיד משחק כזה, אבל אלו דברים שקורים בכדורגל. האמת היא שאנחנו לא עושים כל כך הרבה טעויות, אבל כל טעות שלנו הופכת מיד לשער בצד השני.

"בשער השלישי שספגנו, פשוט נתפסנו לא מוכנים בזמן שניסינו להכריע את המשחק לטובתינו. כבר הזהרתי את השחקנים שלי שבמשחקים כאלו עדיף לפעמים להבטיח תוצאת תיקו ולא להסתכן סתם. לא היה צורך לעלות בצורה בלתי אחראית להתקפה". בלמה הפורטוגזי של ריאל, פפה, הוסיף: "המשחק הזה הוכרע על הפרטים הקטנים. נכשלנו במובן הזה וזה מה שאנחנו חייבים לשפר. אנחנו חייבים להילחם כי יש עוד המון משחקים עד לסיום העונה. אני עצוב כי הפסדנו לעיניי הקהל הביתי שלנו, שמילא את האצטדיון. בנוסף, הפסדנו אחרי שעשינו קאמבק וזה עוד יותר מתסכל".

קומאן: "הרגשנו את הסכין על צווארינו"

בצד השני, מאמן ולנסיה רונאלד קומאן אמר: "הרגשנו את הסכין מונחת על צווארינו והגבנו בהתאם וכמו קבוצה איכותית. הכיע לנו לנצח את המשחק הזה כי שיחקנו מעולה, עבדנו קשה מול קבוצה עם יכולות גבוהות. נלחמנו על כל כדור. שיחקנו יפה על התקפות מתפרצות והתגברנו על העייפות שלנו. תפסנו אותם לא מוכנים והבקענו".

בלי לשים לב, העטלפים הצליחו לנצח גם את ריאל וגם את בארסה תוך כמה שבועות. ההולנדי בהחלט נראה מרוצה ממצב העניינים בקבוצה: "היינו מאושרים אחרי שניצחנו את ברצלונה ועכשיו לנצח בברנבאו זה בהחלט לא משהו שקורה כל יום. נהיה עכשיו הרבה יותר רגועים, אנחנו מסוגלים להצליח. המשחק הזה חייב ללמד אותנו לקח בכל מה שקשור לאמונה בעצמינו וביכולות שלנו. העניינים הולכים בכיוון שלנו עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully