וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 25: מכבי ת"א - מ.ס. אשדוד

23.3.2008 / 22:50

מאמן מ.ס אשדוד התייחס לפסיקתו של אסף קינן, שמנע מקבוצתו נקודה מול מכבי ת"א. קינן: "הבחנתי בעבירה של שחקן התקפה של אשדוד". ניר לוין: "יש לי סיבות לקוות לנצח"

עומר רפאל

צילום ועריכה: יותם רונן

אוחיון: "היינו שווים נקודה, וגם שלוש"

לשחקני מ.ס אשדוד היו לא מעט טענות כלפי אסף קינן, ששפט בהפסד שלהם 2:0 למכבי תל אביב בבלומפילד. לפחות לפי מצלמות הטלוויזיה, קינן היה צריך לאשר את השער של עידן שריקי, שיכל לעשות את ההבדל בין 1:1 לתוצאת הסיום של המשחק הזה. קינן עצמו לא התחרט על הפעולה שבחר בה, והסביר בסיום המשחק: "הבחנתי בעבירה של שחקן התקפה של אשדוד. שרקתי הרבה לפני שהכדור נכנס וזאת הסיבה שהשער נפסל".

גם מאמנה של מ.ס אשדוד אלון חזן התייחס בסיום המשחק לשריקה של קינן: "ראיתי שהשופט שרק עוד לפני השער, אבל הרבה פעמים שופטים שורקים במצבים כאלה כי נוח להם. אנחנו שיחקנו הרבה יותר טוב ממכבי תל אביב היום, אני לא יודע איך הפסדנו להם. לא הייתה בכלל מכבי תל אביב היום. אנחנו קבוצה טובה, אפילו מאוד, ונשיג את הנקודות כדי לעלות מעל לקו האדום".

משה אוחיון הוסיף: "היינו שווים נקודה, וגם שלוש. לא הגיע לנו להפסיד וחבל. היה חסר לנו הגול ואז התוצאה הייתה שונה".

מאמן מכבי תל אביב ניר לוין התייחס בסיום המשחק למעמדו בקבוצה, בעקבות החתמתו של רן בן שמעון לעונה הבאה: "אני מאמן הקבוצה, למרות כל הדיבורים מסביב. כל שבוע אני קורא מה יקרה אחרי המשחק, זאת הסיבה שאני מקווה לנצח. אנחנו מתרכזים בעבודה ואני שמח שכל אחד מהשחקנים נלחם ושניצחנו".

יוסי שבחון, שכבש את השער הראשון, אמר אחרי המשחק: "זה היה אחד המשחקים הכי קשים. לא היה הרבה כדורגל, אבל באנו בשביל התוצאה ועשינו את זה. אין ספק שדרגוסלב (יבריץ' ר.ב)הוא המצטיין היום. הוא הציל אותנו ללא ספק. היה לו משחק מדהים ומגיע כל הכבוד גם לכל חוליית ההגנה. הרגשתי לפני המשחק שיש הרבה מאוד לחץ על השחקנים, אבל אנחנו יודעים שלא נבטיח את ההישארות בחודש הקרוב וזה משהו שנצטרך להתמודד איתו לפני כל משחק".

בסיום המשחק נכנסו לחדר ההלבשה היו"ר אביב בושינסקי, המנכ"ל עוזי שעיה, חבר ההנהלה אביב רייז והג'נרל מנג'ר אבי נמני. הארבעה בירכו את השחקנים על הניצחון, אבל ביקשו מהם לנחות מהר לקרקע כדי להימנע מהפסד נוסף, כפי שקרה לקבוצה אחרי הדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully