וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן וגליל רוצות את מנדז, ראשון את סניד

23.3.2008 / 22:58

שתי הקבוצות פנו לראשון בבקשה לקבל את השחקן המושעה אך נדחו. בראשון מעוניינים להחזיר את שחקנם לשעבר שמשחק באיראן

לאן יעבור חואן מנדז בסיום השבוע האחרון של ההעברות בליגת העל? השאלה הזאת הטרידה רבים באולם בגן נחום בסיום הפסד מכבי ראשון לציון למכבי תל אביב 88-77 הערב (ראשון). מנדז, אשר נעלם מעיני הקבוצה בין יום שישי בבוקר לבין צהרי יום שבת, נצפה מבלה במסיבות פורים בין שישי לשבת, הושעה בשבת בערב משורות ראשון, ובקבוצה צפויים להודיע בימים הקרובים על שחרורו. מנדז אף לא התייצב השחקן למשחק מול מכבי תל אביב, אפילו לא כצופה.

סוכנו של השחקן, זאב גרוס, מסר בתגובה: "על מנת למנוע ספקולציות ,שמועות שווא ופירסום הודעות מגמתיות, אני מבקש להעמיד דברים על דיוקם. השחקן חואן מנדז נמצא בביתו . מנדז אינו חש בטוב (וירוס). עקב כך נעדר השחקן מאימון הבוקר (11) שהתקיים ביום שישי ומאימון הבוקר (11) שהתקיים בשבת. מנכ"ל הקבוצה מר גלעד זיו כמו גם רופא הקבוצה שהוזעק לטפל בשחקן היו במוצ"ש בביתו. רופא הקבוצה בדק אותו והחליט שהשחקן זקוק לטיפול תרופתי ורשם לו מירשמים מתאימים.
הודעה על השעייתו נמסרה לו במוצ"ש בביתו ע"י מנכ"ל הקבוצה מר גלעד זיו. השחקן התבקש ע"י מר גלעד זיו שלא להגיע למשחק מול מכבי תל אביב".

בינתיים קבוצות ליגת העל לא מבזבזות זמן, ונציגי הפועל גליל עליון ועירוני רמת גן פנו במהלך היום לכיוון ראשון בבקשה לשחרר את השחקנם לשורותיהם, אך בראשון לא מיהרו לשחרר את מנדז. "פנינו לראשון ולא לשחקן עצמו, הוא תחת חוזה. לא התקבלה תשובה חיובית מראשון ולכן אנחנו נרד ככל הנראה מהעניין", מסר בתגובה גורם ברמת גן. בראשון אגב לא ממהרים לשחרר את מנדז עד להחתמת זר במקומו, כשהכיוונים הנבדקים הם הליגות האוסטרלית, הסינית והיפנית, שמשחקיהם נגמרו רק בשבוע שעבר. בליגת העל כבר משחק יוצא אחד של הליגה היפנית, ג'וואד וויליאמס, שחתם בשבוע שעבר בגליל עליון.

שחקן נוסף המועמד לשורות ראשון הוא עומאר סניד, ששיחק בקבוצה בעונת 2005/6, עת סיימה הקבוצה במקום השלישי בליגת העל. סניד, שהגיע לראשון אחרי עונה בודדת באליצור אשקלון, צבר במהלך העונה 18.4 נקודות ו7.4 ריבאונדים למשחק. מראשון הוא עבר לשחק בלוקומוטיב רוסטוב הרוסית אך העונה החל את העונה בליגה באיראן שם מרוויח 35 אלף דולר לחודש. הסיכויים שסניד יגיע לראשון הם קלושים, אך בקבוצה מנסים להחתימו עד סוף השבוע.

במידה ובראשון לא ישחררו את מנדז עד ליום שישי הקרוב, השחקן לא יוכל לשחק בקבוצה ישראלית אחרת העונה וייאלץ לשחק מחוץ לגבולות ישראל. גם מחוץ לגבולות ישראל מנדז מבוקש, וזאת בעקבות הופעה טובה במדי נבחרת קנדה בקיץ האחרון במשחקי "פאן אמריקה". מנדז, צבר העונה במדי ראשון מספרים נאים של 18.2 נק' ו5.2 ריב' למשחק, אך נמצא בירידה מתמדת בדקות המשחק מאז הגעתו של המאמן החדש בראשון, עופר ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully