וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט נחת בארץ להמשיך בקורס ה-PRO

מנג'ר צ'לסי, שגברה על ארסנל 1:2, הגיע לישראל ואמר: "הליגה האנגלית מרתקת מאוד", לגבי האיומים על חייו: "זה לא משהו שמטריד אותי"

יממה לאחר ניצחונה הגדול של צ'לסי 1:2 על ארסנל, נחת המנג'ר הישראלי של הכחולים בישראל כדי להמשיך בקורס על מנת שיוכל לקבל את תעודת ה-PRO.

"הליגה האנגלית מרתקת מאוד", אמר גרנט הבוקר (שני), לאחר הנחיתה. "בתקשורת באנגליה יש קונצנזוס שכשאני לא משיג נקודות זה היה משחק חשוב, וכשאני משיג זה לא היה חשוב. למזלי, לא קורה שאני מפסיד הרבה נקודות". הישראלי גם התייחס לאיומים על חייו: "זה לא דבר שמטריד אותי או את משפחתי.

"כשאני קופץ במשחקים זה לא מלחץ, אלא שמחה שהשתחררה. אבל גם טוב שיש לחץ". גרנט גם התייחס ליחסיו עם שחקני הקבוצה: "היחסים שלי עימם מצויינים. יום אחד המציאו שהייתה מריבה בחדר הלבשה, כשבפועל הוא היה שקט".

גרנט: "אקח את צ'לסי לדרך טובה יותר"

"שיחקנו טוב כקבוצה, אולי חוץ מ-10 הדקות הראשונות. היו לנו הזדמנויות טובות עוד לפני שכבשנו, אבל לא עשינו את זה והם הבקיעו מכדור קרן. אבל בסוף ניצחנו". כך אמר הערב (ראשון) אברהם גרנט אחרי ניצחונה של צ'לסי 1:2 על ארסנל, ניצחון שהקפיץ את הכחולים למקום השני והפך לניצחון הראשון של המאמן הישראלי על אחת מהקבוצות הגדולות.

גרנט הוסיף לרומן שלו עם התקשורת האנגלית, כשנשאל על הכנסתו של ניקולס אנלקה לעומת החילופים ההגנתיים שעשה במשחק מול טוטנהאם ביום רביעי: "אני מבין שחילופים יכולים להצליח או להיכשל, אבל אנחנו שופטים את עצמנו כל הזמן. חשבנו על זה והיום זה הצליח".

ארסן ונגר אמר אחרי המשחק שהכדורים הארוכים בכיוונו של אנלקה גרמו לקבוצתו בעיות וגרנט הסכים: "עוד לפני החילוף הכדורים האלו גרמו לארסנל לבעיות, אבל לא כבשנו. כשאנלקה נכנס הפכנו למסוכנים יותר".

גרנט נשאל גם על השמועות לפיהן הוא יוחלף על ידי לא אחר מאשר ז'וזה מוריניו ואמר: "לא שמעתי על זה. אני עושה את העבודה שלי. זה לא פשוט לקחת את הקבוצה...ואני צריך לחשוב על הדרך. אני בטוח שאקח את צ'לסי לדרך טובה יותר, כמו שראינו היום".

על דידייה דרוגבה, שכבש את הצמד המנצח, אמר גרנט: "הוא נראה טוב היום - הוא נראה כמו דרוגבה. כשהוא חזר מאליפות אפריקה הוא לא נראה כל כך טוב, אבל הוא התאמן היטב במהלך השבוע האחרון והגיע לו להיות האיש של המשחק היום".

החלוץ הנהדר הוסיף: "אני חושב שהגיע לנו לנצח. אנחנו יכולים לדחוף הלאה מהנקודה הזו. אפשר לראות כמה זה היה חשוב לנו על פי הדרך בה חגגנו היום. אחרי התיקו מול טוטנהאם המצב היה נראה קשה, אבל אחרי היום אנחנו מאמינים שוב".

בצד השני התמקד ארסן ונגר בשער הראשון: "אני חושב שהיינו חסרי מזל כי השער הראשון נכבש מעמדת נבדל ברורה. הכדורים האורכים שלהם גרמו הקשו עלינו ואיבדנו שליטה על המשחק. בסך הכל שיחקנו טוב ואנחנו רוצים להמשיך להילחם".

על כך שארסנל מצויה בתקופה לא טובה ועוד טרם המפגש עם צ'לסי היום, היא לא ניצחה 4 משחקים רצופים, אמר ונגר: "אני לא חושב שארבע תוצאות התיקו גרמו לנו לעצבנות. שיחקנו טוב ואני לא יכול לומר שלמשחקים הקודמים הייתה השפעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully