וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת הנוער של תוניסיה סירבה לשחק מול ישראל

הנבחרת של יעקב הרשקו העפילה לחצי גמר טורניר פורדנונה באיטליה, אבל התוניסאים קיבלו הוראה מהבית שלא להתייצב והפסידו טכנית

נבחרת הנוער של תוניסיה בכדורעף, החרימה הערב את משחק חצי הגמר בטורניר הבינלאומי לנוער הנערך בפורדנונה שבאיטליה, ולא התייצבה למשחק מול נבחרת ישראל.
הנבחרת הישראלית משתתפת בטורניר, שבו נוטלות חלק 32 קבוצות ונבחרות מארבע יבשות, כהכנה למשחקי מוקדמות אליפות אירופה, שיפתחו ביום רביעי בקרואטיה.

הנבחרת הישראלית בהדרכתם של יעקב הרשקו וחן הימלפרב, שובצה לבית אחד עם שתי קבוצות מסלובקיה ומאיטליה ועם נבחרת הנוער של איטליה. ישראל העפילה לרבע הגמר, מן המקום השני ואחרי שניצחה את נבחרת שוויץ 0:3העפילה לחצי הגמר.

"המשחק היה אמור להתקיים בשעה 17:30", סיפר יו"ר המשלחת שבתאי פיקר, "כולנו התרגשנו מהעובדה שאנחנו עומדים לשחק נגד תוניסיה, אבל שעתיים לפני המשחק הגיעו אלי ארבעה נציגים של הוועדה המארגנת והודיעו לי שהתוניסאים קיבלו הוראה מהבית שלא לעלות ולשחק נגדנו. נקבע ניצחון טכני ועלינו לגמר שיתקיים מחר".

מאמן הנבחרת יעקב הרשקו נשמע מאוכזב: "אני מצטער שהפוליטיקה היא שניצחה הפעם. רצינו מאוד לשחק נגד הנבחרת מצפון אפריקה ולעשות היסטוריה קטנה, השחקנים שלי מאוד התרגשו לקראת המשחק וחבל שהוא לא מתקיים, זו הייתה יכולה להיות חוויה לכל החיים".

יו"ר איגוד הכדורעף, יעקב שטופמן מסר בתגובה, כי מחר יפנה איגוד הכדורעף הישראלי לאיגוד הכדורעף הבינלאומי ויבקש לקיים דיון בנושא באסיפה הכללית של האיגוד שתתקיים בעוד ארבעה חודשים בדובאי: "אני אעלה את הנושא לדיון באסיפה הכללית ובמקביל אציע לקיים בשנה הבאה טורניר בינלאומי לנוער בארץ והנבחרת הראשונה שתוזמן לטורניר הזה על ידנו תהיה נבחרת תוניסיה".

מוקדמות אליפות אירופה לנערות, מיום שלישי בארץ

ובישראל הולכות ונשלמות ההכנות לטורניר מוקדמות אליפות אירופה בכדורעף לנערות עד גיל 18, שיתקיים החל מיום שלישי במכון וינגייט. במהלך הלילה ומחר (שני) ינחתו בארץ נבחרות בלגיה, פולין, ספרד, סלובניה ושוויץ.

את הנבחרת הישראלית מאמן גל גלילי, שאמר: "הנבחרת שלנו מושתת על שמונה שחקניות שלומדות בפנימיית המחוננים של האיגוד במכון וינגייט ועוד ארבע שחקניות שבאות מחוץ לפנימייה. יש לנו נבחרת צעירה מאוד, רוב השחקניות בנות 16, כך שהן צפויות לשחק באליפות אירופה נוספת לנערות עד גיל 18.

"הנבחרת החזקה ביותר אתה נתמודד היא נבחרת בלגיה, מדובר בנבחרת שלפני שבעה חודשים דורגה במקום השישי באליפות העולם לנערות עד גיל 17. פולין סיימה את אליפות אירופה הקודמת במקום ה-11, אך לא מדובר באותן בנות למרות שפולין היא מעצמת כדורעף. ספרד, סלובניה ושוויץ, הן נבחרות מן הדרג השני, ובכל מקרה הנבחרת שלנו נחשבת לפחות פייבוריטית בבית, כך שכל ניצחון שלנו ייתפס כהפתעה ואנחנו בהחלט מתכוונים להפתיע ולא לוותר".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully