וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ירדו על ארבע

ברצלונה הביסה את ויאדוליד 1:4 וצימקה את הפער מריאל מדריד ל-4 נקודות, לאחר שהאלופה מעדה בסנטיאגו ברנבאו, 3:2 מול ולנסיה

המחזור ה-29 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם קרבות הצמרת של שתי הגדולות, ריאל מדריד וברצלונה. ריאל מדריד עלתה למשחק מול ולנסיה (20:00, ספורט 5+) בידיעה שהקטאלונים הביסו את ויאדוליד 1:4, ולמרות שכבר הוליכה במחצית השניה, נכנעה לבסוף לסיום מוחץ של האורחים, שניצחו 2:3. בעקבות הניצחון וההפסד, צימקה ברצלונה את הפער מריאל ל-4 נקודות בלבד.

מהצד השני של הטבלה, ויאריאל שנושפת בעורפה של ברצלונה ניצחה בחוץ את נועלת הטבלה לבנטה 1:2, שומרה על פער של שתי נקודות מהקטאלונים. אתלטיקו בילבאו ניצחה 0:1 את חטאפה, בעוד סנטאנדר ניצחה בביתה את רקראטיבו 0:1 וטיפסה למקום החמישי. בתחתית, ריאל בטיס השיגה ניצחון חשוב ואוויר לנשימה, בעוד שאוסאסונה הולכת ומסתבכת.

ברצלונה - ויאדוליד 1:4

השער הראשון של ברצלונה הגיע בדקה ה-24. בוז'אן נע בחופשיות ברחבה של ויאדוליד, חתך שמאלה והרים כדור רוחב לכיוונו של סמואל אטו, שכבש מקרוב. שבע דקות לאחר מכן הגיע שער השיוויון, כאשר עבירה של ליליאן טוראם ברחבה זיכתה את ויאדוליד בפנדל. סוסמה הבקיע והישווה ל-1:1. בארסה עלתה בטירוף למחצית השניה וזה בא לידי ביטוי כבר אחרי שתי דקות, כשטורה הרים כדור למרכז הרחבה, ההגנה של ויאדוליד לא הצליחה להשתלט על הכדור והשאירה אותו לאינייסטה, שמצא את עצמו חופשי מול השער וקבע 1:2 בדקה ה-62 צ'אבי הרים כדור חופשי מצד ימין, ההגנה של ויאדוליד שוב הסתבכה, והפעם הגיע תורו של בוז'אן לכבוש מקרוב את השלישי של בארסה. לאטו הייתה הזדמנות מצויינת להשלים צמד בדקה ה-70, אלא שכדור מקרי שהגיע אליו כשהוא עמד שני מטרים מהשער, נשלח במפתיע אל מחוץ למסגרת. מי שכן השלים צמד היה בוז'אן, שנהנה ממבצע אישי של אטו, וכל שנותר לו היה רק לדחוק רגל, ולהמשיך את המהלך של הקמרוני בדרך ל-1:4.

ריאל מדריד - ולנסיה 3:2

כשהיא יודעת שיריבתה המושבעת הביסה את ויאדוליד, עלו המדרידאים למשחק הביתי מול ולנסיה עם לא מעט מוטיבציה. אלא שנראה שהיא פגעה בהם מעט, והאורחים עלו ליתרון בדקה ה-33. סילבה שלח מסירה נהדרת לדויד ויאה, שהקפיץ מעל לקאסיאס והעלה את ולנסיה ליתרון. ריאל לא איבדה רגע, ו-60 שניות מאוחר יותר היא השוותה, כשרוביניו שלח כדור לראול, שנגח את השיוויון.

למחצית השניה עלתה ריאל בטירוף, ובדקה ה-56 היא מצאה את המהפך המיוחל, כשגוטי שלח כדור גדול לראול, והספקדי בעט בשמאל כדי לרשום את השני שלו במשחק. אבל אם מישהו חשב שולנסיה פשוט תוותר על המשחק, הרי שהוא התבדה. ויאה נפל ברחבה וקיבל פנדל, אותו בעט פנימה. דווקא כשהיה נדמה שהשתיים יחלקו את הנקודות ביניהן, ולנסיה הגישה את הנוק-אאוט שלה: חאבייר אריזמנדי פרץ מימין, עקף את קנאברו, ומול קאסיאס שלח את הכדור לפינה הקרובה, ושלח את ריאל לחדרי ההלבשה בהלם מוחלט.

משחקים נוספים

לבנטה - ויאריאל 2:1

ניצחון חשוב מאוד של הצוללת הצהובה, ששמרה על פער של שתי נקודות מברצלונה, לא ויתרה על המאבק על המקום השני ותמתין כמו הקטאלונים, למעידות של ברצלונה. מטי פרננדז הצ'יליאני כבש את שער היתרון לויאריאל בדקה ה-28. לוזאנו הישווה לזכותם של המארחים בדקה ה-65, אבל גיז'רמו פרנקו כבש את שער הניצחון לויאריאל 6 דקות לסיום.

מורסיה - אספניול 0:4

זו הייתה אולי ההזדמנות האחרונה של מורסיה להישאר במירוץ נגד הירידה, ואחרי שישה הפסדים רצופים, היא עשתה את זה בגדול מול הקבוצה מברצלונה, שהולכת ומתרחקת מהצמרת. איבן אלונסו האורוגוואי פתח את החגיגה של המארחים עם צמד בדקות 35 ו-45. אבל גומז כבש את השלישי בפנדל בדקה ה-62, וריצ'י השלים את החגיגה שש דקות לסיום.

אוסאסונה - בטיס 1:0

ניצחון תחתית חשוב מאוד לקבוצה מסביליה, שנחלצה מהמקום ה-17 על חשבונה של אוסאסונה. מארק גונזאלס הצ'יליאני כבש את השער לבטיס בדקה ה-52.

סנטאנדר - רקראטיבו 0:2

ניצחון חשוב מאוד בקרב על אירופה לסנטאנדר, שניצלה את הפסדיהן של סביליה ואספניול, וטיפסה למקום החמישי. האורחים נותרו בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של קאסרס בדקה ה-65. סרחיו אורטמן האורוגוואי כבש לסנטאנדר את הראשון בדקה ה-80, אבי סמולארק הכפיל דקה לסיום.

סראגוסה - אלמריה 1:1

שחקני סראגוסה כבר ראו את שלושת הנקודות עד לדקה ה-87, אלא שהאורחים ממרכז הטבלה הרסו להם את החגיגה משער שיוויון של נגראדו. אוליביירה הברזילאי העלה את סראגוסה ליתרון בדקה ה-67, אבל זו הייתה שמחה מוקדמת עבור הקבוצה שנלחמת על חייה בתחתית.

אתלטיקו בילבאו - חטאפה 0:1
כבש לבילבאו: חוסבה אצ'בריה 28'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully