וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ניצחה את ארסנל 1:2

אחרי ה-0:3 של מנצ'סטר יונייטד על ליברפול, חיפשה ארסנל להיצמד לצמרת, אך חטפה צמד מדרוגבה, והפסידה 2:1 לצ'לסי, שעלתה למקום השני במקומם של התותחנים

הסופר סאנדיי, יום הראשון הגדול של אנגליה, הצליח להצדיק הערב (ראשון) את כינויו, ואחרי כארבע שעות וחצי צרופות של הנאה, העשן התפזר, ונותרה מועמדת אחת ברורה לאליפות, ועוד שתי חולמות. המשחקים, שנראו כמעט כמו פיינל פור, ראו את האלופה והמוליכה, מנצ'סטר יונייטד עושה את העבודה, כשאירחה את הרביעית, ליברפול, והביסה אותה 0:3.

לאור התוצאה הזו, הפך המשחק בלונדון בין צ'לסי לארסנל למאבק אימתני, כשאף אחת מהקבוצות לא רוצות לתת לשדים האדומים לברוח. ארסנל נתנה פייט גדול, אך נכנעה לבסוף לתצוגה נהדרת של דידייה דרוגבה, שכבש צמד, והוליך את קבוצתו של אברהם גרנט לניצחון 1:2 בסטמפורד ברידג'. בעקבות התוצאה, החליפו הכחולים את התותחנים במקום השני, כשהם רק 5 נקודות משחקניו של פרגוסון.

מנצ'סטר יונייטד-ליברפול 0:3

איזה כיף שיש קבוצה כמו ליברפול, אומרים במנצ'סטר יונייטד. כל פעם בשנים האחרונות שיש להם משחק נגדם, מכריע או לא, הם יודעים כי האדומים 'יעשו את העבודה', כלומר יתקפלו ויכשכשו בזנב. ב-13 המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות השיגו השדים האדומים עשרה ניצחונות, לעומת שניים בודדים של ליברפול. אבל לא רק השחקנים בליברפול משקשקים כשהם רואים שדים, גם המנג'ר רפא בניטז. מאז הגיע למועדון ב-2004/5 לא השיג הספרדי ניצחון על סר אלכס פרגוסון בליגה. גם היום זה לא ממש היה כוחות.

היונייטד פתחה טוב מאוד, וליברפול לא נצפתה על המגרש. השער הראשון הגיע בדקה ה-34 מנגיחה של בראון. מסצ'ראנו הבריז לחבריו כשהורחק דקה לפני ההפסקה. מכאן ואילך המשחק, שמלכתחילה היה חד צדדי, נשלט טוטאלית על ידי היונייטד. השדים המשיכו להחמיץ, אבל בדקות ה-80 וה-81 רונאלדו ונאני כבשו, בהתאמה, וקירבו את קבוצתם עוד צעד בדרך לאליפות שנייה ברציפות.

בדקה הששית קיבל רוני כדור מצוין לאנדרסון. החלוץ פרץ, עבר את המגן, אבל ריינה הציל מצוין. ליברפול המשיכה לא להיות במשחק ובדקה ה-24 כמעט ספגה, אלא שהכדור של רונאלדו מחמישה מטרים, פגע בקורה. ג'רארד והאדומים הגיעו למשחק כשהקשר שלח טיל בוולה מ-20 מטר. למזלה של יונייטד הכדור פגע בווידיץ' ויצא לקרן. בדקה ה-33 גיגס ניסה להעביר מהפינה למרכז, ריינה שמט והכדור כמעט חדר פנימה. ברגע האחרון השוער הספרדי תיקן את הטעות. דקה לאחר מכן הלחץ הניב את הראשון של היונייטד. ווין רוני הרים כדור מהאגף, בראון התרומם מעל כולם כדי להשכין את שערו הראשון העונה בליגה. דקה לפני ההפסקה נשארה ליברפול בעשרה שחקנים, לאחר שמסצ'ראנו נשלח החוצה באדום. הקשר אמר דברים מיותרים לשופט וספג צהוב שני.

המחצית השנייה נפתחה בקצב גבוה מאוד. רונאלדו החמיץ מצד אחד, ג'רארד מצד שני. בדקה ה-57 הגיע רוני לאחד על אחד מול ריינה, שהציל את ליברפול בפעם המי יודע כמה מעוד ספיגה. ליברפול ניסתה לחזור למשחק, אבל בעשרה שחקנים זה היה קשה לה מאוד. יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-66. היונייטד המשיכו להחמיץ, או שריינה המשיך להציל. בדקה ה-80 הספרדי הדף כדור ענק לקרן. את ההרמה נגח רונאלדו, שעלה ל-25 שערים ליגה, פנימה. דקה אחרי זה המחליף נאני כבש שער מרהיב וקירב את ליברפול לתבוסה.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, פטריס אברה, נמניה וידיץ', ריו פרדיננד, ווס בראון, מייקל קאריק, אנדרסון (קרלוס טבז, 73), פול סקולס, ריאן גיגס (נאני, 73), כריסטיאנו רונאלדו, ווין רוני.

הרכב ליברפול: פפה ריינה, אלבארו ארבלואה, ג'יימי קארגר, מרטין סקרטל, פאביו אורליו, דירק קויט, סטיבן ג'רארד, חאבייר מסצ'ראנו (הורחק, 44), צ'אבי אלונסו, ריאן באבל (יוסי בניון, 66), פרננדו טורס (יון ארנה ריסה, 83).

צ'לסי - ארסנל 1:2

כ-40 דקות אחרי שמנצ'סטר יונייטד השלימה את הניצחון המצוין שלה על ליברפול, עלו צ'לסי וארסנל על הדשא בסטמפורד ברידג' כשהן יודעות שרק ניצחון יקרב אותן למכונה של סיר אלכס פרגוסון.

הדקות הראשונות של המשחק היו שקולות, עם יתרון קל לארסנל שהחזיקה יותר בכדור. בדקה ה-6 היה זה דידייה דרוגבה, שבבעיטה חופשית רשם הזדמנות ראשונה במשחק, אבל הכדור שלו הלך לידיים של מנואל אלמוניה. כעבור 10 דקות ניסה גם רובין ואן פרסי בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל הכדור החזק שלו טס החוצה. בדקה ה-25 הגיעו המארחים להזדמות הטובה ביותר שלהם, כשדידייה דרוגבה הגיע ראשון לכדור ארוך, אבל לא הצליח להשתלט ואלמוניה בלם אותו בקלות. בדקות הבאות צ'לסי השתלטה על המשחק, לא איפשרה לארסנל לפתח את המשחק שלה, אבל לא הצליחה לכבוש.

אם היה נדמה שהמחצית תרגיע את שתי הקבוצות, הרי שההיפך הוא הנכון: 60 שניות לתוך המחצית הגיע פלאמיני למצב מצויין, אבל סחט הצלה נהדרת של קודוצ'יני. בדקה ה-54 נשלח כדור נהדר לכיוונו של דרוגבה שהגיע מול השוער, אבל גאלאס בתיקול נהדר ברגע האחרון מנע ממנו בעיטה נוחה. בדקה ה-59 נשבר המחסום, כשפאברגס הרים כדור קרן, ובקארי סאניה נגח שער נדיר מבחינתו, כדי לקבוע 0:1 לאורחים.

היתרון של התותחנים החזיק מעמד רק 13 דקות, אז יצאה צ'לסי להתקפה, ההגנה של האורחים לא הצליחה להסתדר, והכדור הגיע לבסוף לדרוגבה, שירה שטוח אל הרשת, 1:1. החלוץ מחוף השנהב לא סיים, ובדקה ה-81 הוא השלים את המהפך, כשאנלקה נגח כדור נהדר לדרוגבה, שמול אלמוניה כבש מקרוב, 1:2. עד לסיום ניסו שחקניו של ונגר למצוא את השער, אבל חוסר ריכוז שלהם מול השער, בצירוף להגנה טובה של המארחים, סגרו את המשחק, והעלו את קבוצתו של גרנט אל המקום השני בטבלה. האם חלום האליפות עוד חי?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully