וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשכונה מתחילים לפנטז על הישארות

23.3.2008 / 13:28

אחרי הניצחון המפתיע על סכנין, בבני יהודה מאמינים שאפשר לעשות את זה, אבל עדיין לא מסתנוורים. "ניצחון על הרצליה יגרום לנו להאמין"

"ניצחון בשבוע הבא מול מכבי הרצליה ונחזור כולנו להאמין", כך אמר הבוקר, גורם בהנהלת בני יהודה, יממה לאחר ניצחון החוץ המצוין של הקבוצה, 1:3 על בני סכנין במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל.

נראה כי הניצחון המפתיע אמש, בהנהגתם של צמד המאמנים החדש של הקבוצה, יעקב אסייג וחזי שירזי, הפיח מעט רוח חיים בשאיפות ההישארות של הזהובים. למרות שמצבם ממשיך להיות קשה בתחתית הטבלה, מצפים כעת לקבוצה שני משחקי בית מול מכבי הרצליה ומ.ס. אשדוד. בשכונה מתחילים לפנטז על הבלתי יאומן.

החלוץ אלירן עטר שכבש אתמול צמד, מסרב להסתנוור מהניצחון: "עדיין לא עשינו שום דבר. כמובן שנאמין עד הרגע האחרון וננסה לעשות הכל בשביל להישאר בליגה. אסור לנו לחשוב אפילו על תיקו בשבוע הבא מול הרצליה. אני מקווה שנבוא נחושים ודרוכים כמו שהגענו למשחק בסכנין". עטר סיפר כי במחצית המשחק שמו לב השחקנים שהשוער דלה איינוגבה לקח בצורה קשה מאוד את השער שספג ולפני שיצאו לכר הדשא הבטיחו כולם לאיינוגבה כי יעלו ויילחמו עבורו וכך אכן היה.

המנכ"ל משה דמאיו מנסה לשמור על פרופורציות: "אין טעם לדבר עכשיו על סיכויים שנפתחו כי זה שטויות. הבטחתי דבר אחד ואותו ונקיים, נילחם עד הרגע האחרון. גם אם נרד נעשה את זה בכבוד".

הנהלת הקבוצה החליטה להעניק לשחקנים יומיים חופשיים, זאת כדי להקל על העומס ולתת למספר שחקנים להתאושש מהפציעות ומהמאמץ הרב שהושקע במשחק נגד סכנין, שהתנהל תחת חום כבד. בנוסף לשני המשחקים הגורליים הצפויים לזהובים בליגה, תשחק הקבוצה ביום שלישי הבא, מול הפועל תל אביב ברבע גמר הגביע, דבר שיביא לשלושה משחקים בשמונה ימים ולכן הוחלט בצוות המקצועי לחלק עומסים בשבוע הקרוב.

החלוץ משה ביטון מצוי בשלבי החלמה מהנקע בקרסולו וצפוי לחזור השבוע לאימונים. בצוות הרפואי של בני יהודה, העריכו באופטימיות כי ביטון יהיה כשיר למשחק מול הרצליה בשבת. המגן סאלם אבו סיאם עדיין לא החלים מהקרע בשריר רגלו וימשיך לערוך אימונים אישיים עם צמד הפיזיותרפיסטיים של הקבוצה. בשלב זה נראה כי אבו סיאם יחמיץ גם את ההתמודדות מול שחקניו של פרדי דוד.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully