וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאוסורה: ניצחונות לריבר ובוקה

שתי היריבות הענקיות והניצחיות נותרו היחידות ללא הפסד העונה. ריבר גברה 0:2 בחוץ על ולז, בוקה ניצחה 1:2 את קולון סנטה פה

האלימות בכדורגל הארגנטינאי ממשיכה להרים ראש. אחרי רצח האוהד של ולס, וההתפרעויות בשבוע שעבר במחזור השישי של ליגת הקלאוסורה, הפעם הופסק המשחק בין ראסינג קלאב ואסטודיאנטס. הקבוצה מלה פלאטה הובילה 1:2 עד הדקה ה-71, אז החל הבלגאן. ראשון הורחק מכר הדשא מתיאס סאנצ'ז. ארבע דקות לאחר מכן נשלח החוצה בכרטיס אדום אדריאן באסטיה. שלוש דקות לאחר מכן הבקיעה ראסינג שער שיוויון, אלא שהוא נפסל בטענה כי השחקן שהחל את המהלך, מקסי מוראלס, נגע בכדור בידו. השופט פסל את השער ואף שלף צהוב שני למוראלס, דבר שנתן את האות להתפרעות הקהל. אוהדים רבים, ביניהם נשים, חדרו לכר הדשא והשופט שרק לסיום.

עוד לפני הפיצוץ נכבשו שלושה שערים. ראסינג עלתה ליתרון משער של קלאודיו פלפי בדקה ה-41, אלא ששערים של דייגו גלבאן (58) וליאנדרו לאזארו (61) הפכו את הקערה על פיה. התאחדות הכדורגל הארגנטינאית תחליט בימים הקרובים האם לערוך משחק חוזר, או האם לקבוע הפסד טכני לראסינג.

שתי הגדולות, בוקה ג'וניורס וריבר פלייט, נותרו היחידות ללא הפסד גם לאחר המחזור הזה, כשתתיהן ניצחו. ריבר עשתה את זה עם 0:2 מול ולז סארספילד אחרי צמד מהיר. הצ'יליאני הנפלא אלכסיס סאנצ'ז כבש ראשון בדקה ה-8, פלקאו הקולומביאני הכפיל גכעבור שתי דקות וריבר השיגה 3 נקודות. פאבלו לימה המארח הורחק 10 דקות לסיום המשחק.

בוקה השיגה 3 נקודות בבית אחרי 1:2 על קולון סנטה פה. חסוס ד'אטולו (7) וליאנדרו גרסיאן (39) העניקו לבוקה 0:2 עוד במחצית הראשונה, סזאר גונזאלס צימק בדקה ה-90 עבור קולון, שממדיה הורחק חרמן אזקייל ריברולה בדקה ה-82.

ארחנטינוס ג'וניורס גברה 0:1 על אולימפו משער של חואן מרסייר בדקה ה-11. רוסאריו סנטראל השיגה ניצחון ביתי 1:2 על באנפילד. חוזה זלייה (56) וחוזה ויסקארה (83) כבשו לביתיים. ניקולס פבלוביץ' העלה את האורחים ליתרון זמני בדקה ה-32. סן מרטין ניצחה את אינדפנדיינטה 0:2. מרטין בראבו (1) ולואיס תונלוטו (37) כבשו. חימנסיה לה פלאטה והורקאן נפרדו ב-0:0.

במשחקים שנערכו בלילה שבין שישי לשבת, גברה סן לורנסו בחוץ על ארסנאל 0:1 משער של גונאזלו ברגסיו שש דקות לסיום. טיגרה סיימה עם 0:2 על חימנסיה חוחוי (רומן חימנז, 39 ומתיאס חימנז 85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully