וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "לפחות לא יאמרו שאנחנו מועדפים על ידי השופטים"

מאמן אינטר, שנוצח 2:1, מסתכל על הצד החיובי בשער של יובנטוס שנכבש מנבדל. "אפשר לנצח עד סוף הליגה". מאניש צפוי לעזוב, קווארסמה להגיע

אינטר נוצחה אמש (שבת) 2:1 ב'דרבי ד'איטליה' על ידי יובנטוס בסן סירו. החבורה של רוברטו מאנצ'יני לא הצליחה לעמוד בלחץ שהופעל עליה, אחרי שעלתה למשחק בידיעה כי הפער ממנה צומק לארבע נקודות עם ניצחונה של רומא על אמפולי באותה תוצאה. לנראזורי היו טענות במהלך המשחק כנגד השיפוט על שער של יובה שנכבש מעמדת הנבדל.

"לפחות ביובנטוס כבר לא יגידו עלינו שאנחנו מועדפים על ידי שופטי הליגה", כך אמר רוברטו מאנצ'יני, מאמן האלופה והמוליכה, שידע להסתכל על הצד החיובי. "כרגע, החלוצים שלנו לא בכושר טוב. שילמנו מחיר כבד על העובדה שחסרנו כל כך הרבה שחקנים" (אסטבן קמביאסו, פטריק ויירה, וולטר סמואל, אוליבר דאקור ואיבן קורדובה). "נותרו עוד שמונה משחקים עד סיום הליגה, אני חושב שאנחנו יכולים לנצח את כולם".

"ממה שהיה על המגרש היה מגיע לנו הרבה יותר", אמר קפטן הנראזורי חאבייר זנאטי. "בכל מקרה, אין טעם לכעוס ולהתרגז. הגול של יובה הובקע בנבדל, אבל זה מה שהוחלט כך שאין טעם לדון בזה עוד".

מן העבר השני, מאמנה של הגברת הזקנה, קלאודיו ראניירי אהב את האתגר שניצב בפני קבוצתו: "שיחקנו עם חשיבה ורצון. כשאנחנו משחקים במשחק פתוח קל לנו לבוא הרבה יותר לידי ביטוי". לגבי מבקיע השער הראשון, מאורו קמוראנסי, אמר המאמן האיטלקי: "יש לו איכות. הוא שחקן נפלא. לעיתים הוא מחזיק יותר מדי זמן בכדור, אבל הוא גם משחרר הרבה לחץ מן הקבוצה, מכדרר מצוין ומזיג בעיטות חופשיות. הוא מתאים כמו כפפה ליד למומו סיסוקו".

"אלסנדרו דל פיירו יודע כיצד לטפל בעצמו. הוא דוגמא מצויינת עבור השחקנים הצעירים של המועדון", חתם את הדברים ראניירי על ה'נסיך'.

כובש השער המצמק לאינטר, מאניש הפוטוגלי, אינו מסתגל לקבוצתו החדשה. כזכור, הקשר הגיע במהלך חלון ההעברות בהשאלה מאתלטיקו מדריד, אבל הוא עשוי לחזור אליה עם סיומה של העונה. מי ששמו נקשר אל הקבוצה הוא פורטוגלי אחר, ריקרדו קווארסמה. קשרה של פורטו אמור להחליף את לואיש פיגו הישיש.

נשיא פורטו, חורחה נונו פינטו, אמנם הצהיר בעבר כי הוא מעוניין מאוד להשאיר את השחקן, שעבר תקופה קצרה בקריירה בברצלונה, אצלו, אבל הוא אמר: "אם תגיע הצעה רצינית של כ-40 מיליון יורו יהיה לי קשה מאוד לסרב לה".

החוזה של דונאדוני לא יוארך לפני היורו (עוזי דן, "הארץ")

אחרי משא ומתן ארוך - במהלכו סירב רוברטו דונאדוני לחתום על הארכת חוזהו בנבחרת איטליה (שמסתיים אחרי היורו) בגלל שההתאחדות האיטלקית התנתה את הדבר בסעיף שיבטיח את ביצוע החוזה רק במקרה של הצלחה ביורו - פרסם אתמול "גאזטה דלו ספורט" כי בהתאחדות החליטו לחכות עם החוזה של המאמן עד אחרי הטורניר.

בהתאחדות מעוניינים שדונאדוני ימשיך במקרה של הצלחה, הווה אומר חצי גמר לפחות, אבל אתמול צצו גם שמועות כי קרלו אנצ'לוטי, מאמן מילאן, ימונה במקרה של כישלון בקיץ. אנצ'לוטי עצמו הודיע במסיבת עיתונאים: "אני מרוצה שמזכירים אותי כמועמד לאזורי, זה מרגש, אבל לא אפשרי בשלב הזה. אוכל לאמן את הנבחרת רק אחרי 2010 (תום חוזהו במילאן). לדונאדוני מגיע להישאר, הוא הצליח עד כה ואני מאמין שיצליח ביורו וייקח את הנבחרת לגביע העולם 2010".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully