וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון: גריזארד ייעדר, בלצ'ר חוזר

23.3.2008 / 9:34

פורוורד בני השרון רוד גריזארד סובל מחום גבוה, אושפז בבית החולים ולא ישחק מול גליל עליון. קוקי בלצ'ר חוזר וגם טפירו ישחק

בבני השרון לא חשבו על הכנה כל כך רעה לקראת משחק הליגה מול גליל עליון שיערך הערב (ראשון), לאחר שהקבוצה נאלצה לנדוד מהרצליה לרעננה בשביל לקיים אימון וגם הזר רוד גריזארד ייעדר. גריזארד, שהגיע לקבוצה רק לפני חודש והרשים בארבעת משחקיו עד כה, ביקש להשתחרר מאימון הערב של יום שבת בעקבות שפעת, וקיבל את אישור הצוות המקצועי, אך לאחר האימון התלונן על חום גבוה, ומנהל הקבוצה זאב ברעם, הבהיל אותו לבית החולים "מאיר" בכפר סבא. בבית החולים קיבל גריזארד אינפוזיה, וייעדר מהאימון.

רק לפני שבוע, בתום משחק הניצחון על עירוני נהריה, ציפה אפי בירנבוים מאמן בני השרון לשילוב בין גריזארד לקוקי בלצ'ר שאמור לחזור הערב לשורות הקבוצה לאחר שנעדר בחודש האחרון, ושאת מקומו מילא גריזארד בהצלחה רבה בארבעת הניצחונות האחרונים. בירנבוים ייאלץ לחכות לפחות עוד שבוע נוסף על מנת שהשניים יוכלו לשחק ביחד. בתוך כך יעלה הערב מאיר טפירו להופעה ה254 ברציפות שלו בליגת העל וזאת למרות הדלקת החריפה שהוא סובל ממנה במרפק. "כדי שמאיר יחסיר משחק צריך לקרות משהו הרבה יותר רציני", מסר מקורב לשחקן.

אימון הערב של יום שבת של הקבוצה נערך אתמול בתנאים לא אידיאליים. לאחר תחילת האימון, החלה הפסקת חשמל באולם בבית הספר "מטרווסט" ברעננה, אולם הבית העונה של הקבוצה, ובקבוצה הפסיקו את האימון. לאחר שעה שבה לא חזר החשמל לפעול, הוחלט להעביר את האימון לאולם "היובל" בהרצליה, אולם הבית החלופי של הקבוצה, בו ערכו בעונה שעברה את כל משחקי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully