וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר מפסיד? זה כבר מתחיל להיות הרגל

רוג'ר פדרר נוצח על ידי מרדי פיש 6:3, 6:2 והודח בחצי הגמר באינדיאן וולס. האמריקאי יפגוש בגמר את דיוקוביץ', שגבר על נדאל

בהתחלה חשבנו שזה מקרה, אחר כך גילינו שזו תופעה, בהמשך הוא דיווח על מחלה, אבל היום זה כבר ממש מדאיג. רוג'ר פדרר ספג הלילה (ראשון) הפסד נוסף מפתיע, כשנוצח על ידי מרדי פיש האמריקאי 6:3, 6:2 בחצי גמר טורניר האינדיאן וולס ובכך המשיך את הפתיחה הרעה של עונת 2008. פיש יפגוש בגמר את נובאק דיוקוביץ', שגבר בחצי הגמר השני 3:6, 2:6 על רפאל נדאל.

הייתה זו הפעם הראשונה אחרי 42 משחקים שפדרר מפסיד לטניסאי אמריקאי. פיש, 26, המדורג 98 בעולם, הפסיד כמובן לשוויצרי בכל חמשת המפגשים הקודמים שהיו להם, אבל הפעם הוא שיחק אגגרסיבי מדי כדי לאפשר לפדרר להיכנס למשחק, והשלים ניצחון תוך קצת יותר משעה. "ההרגשה מצוינת", אמר בסיום פיש, שהכה 28 ווינרים ו-7 אסים, "זה לא היה יום טוב במיוחד של רוג'ר, אבל אני מקווה שגם לי היה חלק בזה".

"היה לי מאזן מצוין נגדו", אמר פדרר בסיום, "אבל היום משהו היה שונה. זו תוצאה מאכזבת עבורי. הכל הלך לו חלק. לא הצלחתי להצמודד עם הסרב השני שלו, וזה מה שהיה הכי מאכזב מבחינתי.

יכולתי להגיש טוב יותר, ברור. יכולתי גם להחזיר טוב יותר, נכון. אבל הוא שיחק את המשחק הכי טוב שלו, ניצל את כל ההזדמנויות, והמשחק נגמר מהר מאוד".

דיוקוביץ' חם, חם אש

בחצי הגמר השני נקם דיוקוביץ' באלוף נדאל, בשיחזור של הגמר מאשתקד. "שיחקתי טקטי, ומאוד חכם", אמר הסרבי בסיום, "השתלטתי על המשחק כבר בפתיחה". נדאל מצדו, יודע שכנראה יש מלך חדש בשכונה. "אם אתה רוצה לנצח שחקן כמו נובאק, אתה חייב להציג את היכולת המקסימלית שלך", אמר הספרדי.

נדאל, שהצליח לעבור בקושי בסיבובים הקודמים את ג'ו וילפריד צונגה הצרפתי וג'יימס בלייק האמריקאי, עלה לשחק עם חבישה על הבוהן, שגם הקשתה את החיים עליו. אבל נראה כי הספרדי מספר 2 בעולם מצליח להתגבר על המשקעים כששבר במשחקון השלישי את הסרבי. אלא שנדאל לא הצליח לבנות מומנטום על השבירה הזו, והסרבי, שחזר למשחק במהרה, השתלט עליו עד לניצחון המתוק.

הפסדו של נדאל יגרום לו לאיבוד נקודות יקרות, שמקרבות את דג'וקוביץ' עוד אל עבר המקום השני בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully