וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאירו את סביליה מאחור

הדהירה של הקבוצה מבירת אנדלוסיה נעצרה ע"י אתלטיקו מדריד, שניצחה 1:2. לה קורוניה ואוואט מאבדים גובה והפסידו 1:0 למאיורקה

המחזור ה-29 בליגה הספרדית נפתח בשבת עם ניצחונה של מאיורקה 0:1 על דפורטיבו לה קורוניה. בהמשך הערב אתלטיקו מדריד השיגה ניצחון חוץ נאה 1:2 על סביליה ושמרה על המקום הרביעי בטבלה.

סביליה - אתלטיקו מדריד 2:1

הקבוצה החמה מבירת אנדלוסיה לא הצליחה להמשיך ביכולת הטובה שלה מהמשחקים האחרונים ולהשלים קאמבק מדהים, אחרי שנוצחה דווקא בבית מול אתלטיקו מדריד. סביליה, שהשיגה ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים, נקלעה לפיגור אחרי 19 דקות בלבד כשמקסי רודריגז בעט ממרכז הרחבה אחרי מסירה של סימאו.

סביליה הצליחה לחזור לעניינים עם שער שוויון מקרוב של דייגו קאפל בדקה ה-48 אחרי שהכדור של פרדריק קאנוטה נהדף, אך שעה במשחק, סרחיו אגוארו קיבל כדור מאנתוניו לופז וכבש ממרכז הרחבה את שער הניצחון, שהשאיר את הנקודות אצל אתלטיקו. המדרידאים מתבססים כעת היטב במקום הרביעי ומתקרבים אל ויאריאל השלישית עם פער של שלוש נקודות. בהמשך נגיחה ברוטאלית של אנזו מרסקה מסביליה, שנכנס כמחליף, עלתה לו בכרטיס אדום.

מאיורקה - דפורטיבו לה קורוניה 0:1

דודו אוואט, שוערה הישראלי של דפורטיבו לה קורוניה, וחבריו לא הצליחו למנף את הניצחון במחזור הקודם על ריאל מדריד (0:1) למומנטום חיובי. הקבוצה מגאליסיה יצאה לאי, למשחק נגד מאיורקה. בדקה ה-22 נכבש השער היחיד במשחק על ידי חואן פרננדו אראנגו, שהשאיר את שלוש הנקודות בחיקם של האדומים.

מצבה של דפור בתחתית ממשיך להיות בעייתי. ללה קורוניה 34 נקודות, והיא מרוחקת רק שתי נקודות מהקו האדום, לפני שאר משחקי המחזור. מאיורקה העפילה לפי שעה למקום העשירי בליגה עם 37 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully