וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה אשר עצרה את הוד השרון

כדורעף, חצי גמר הפלייאוף: האלופה נכנעה 3:1 בנעמן, שוויון 1:1 בסדרה. מכבי ת"א ניצחה 0:3 את קריית אתא ועלתה ל-0:2 בסדרה

סדרת חצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורעף רחוקה מלהיות סגורה. הערב (שבת), באולם בנעמן, ארחה הפועל מטה אשר את האלופה, מכבי מוסינזון הוד השרון, שהגיעה עם יתרון 0:1 בסדרה אחרי הניצחון ביום שלישי האחרון. המערכה הראשונה היתה המשך ישיר למשחק מיום שלישי, חניכיו של ישראל חילו עבדו היטב בהגנה, מה שהוציא אותם להתקפות קלות בדרך ל-17:25 במערכה הראשונה.

הקהל הביתי באולם בנעמן, שמנה למעלה מ-400 צופים, דחף את שחקניו במערכה השנייה. עידו כהן שעלה לשחק חולה החל להציג את היכולת הרגילה שלו, ויחד עם הקבלן אליאב דדוש הובילו את מטה אשר לניצחון 20:25 במערכה השנייה ול-1:1 במשחק. המערכה השלישית היתה המערכה הטובה ביותר של מטה אשר במשחק. ההגנה עבדה מצוין ולהוד השרון לא היו תשובות. 15:25 היתה התוצאה. במערכה הרביעית הוד השרון עוד ניסתה, אבל מטה אשר היתה במומנטום בלתי ניתן לעצירה, 22:25 ו-1:3 במשחק. הסדרה, כאמור, בשוויון 1:1 וביום שלישי ייערך המשחק השלישי.

בחצי הגמר השני, מכביתל אביב הגיעה לגבעת הרקפות בקריית אתא למשחק מול עירוני המקומית. גם תל אביב הוליכה 0:1 בסדרה. אתא היוותה יריב מאד שקול הערב, אבל לא יותר. 26:28 במערכה הראשונה, 17:25 בשנייה ו-27:29 בשלישית, הובילו את מכבי תל אביב לניצחון 0:3. הליברו עמרי שוורץ והאחים עפרון היו הבולטים במכבי, שעלתה ל-0:2 בסדרה. ביום שלישי יתקיים המשחק השלישי והצהובים כחולים מקווים לסגור עניין בדרך לגמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully