וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום: "עוד לא אישרו לשחק עם 12 שחקנים"

מאמן בית"ר ירושלים הגיב בציניות לשילוב המאוחר של טוטו תמוז ב-0:4 על כפ"ס. על היריבה: "הם יישארו". אוחנה: "נדע לצאת מזה"

בית"ר ירושלים ממשיכה לחלק רביעיות לכל דורש. הערב (שבת) הקורבן התורן היתה הפועל כפ"ס שנכנעה ללא תנאי 4:0 משערים של בואטנג, זיו, אלברמן ועידן טל. בית"ר כבר צריכה משקפת כדי לראות את השניה בטבלה, כפ"ס ממשיכה להסתבך בתחתית.

המאמן המנצח, יצחק שום, אמר לאחר סיום המשחק: "אני שמח שניצחנו 0:4, אבל אני לא שמח שניצחתי את הפועל כפר סבא, כי יש לי הרבה רגש לקבוצה הזו. רוב הזמן שיחקנו מצוין, אבל אם הם היו מבקיעים שער, אולי זה לא היה הולך כל כך בקלות. אני בטוח שכפר סבא תישאר בליגה, כי היא קבוצה טובה ויש לה שחקנים טובים. אני בטוח שהם יאספו את הנקודות שהם צריכים. הם קבוצה שחייבת להישאר בליגה".

על שילובו המאוחר של טוטו תמוז אמר שום: "אני חושב שכל שחקן עושה מאמץ להישאר ב-11 של בית"ר, וזה לא משנה מול מי הם משחקים. עוד לא אישרו לי לשחק עם 12 שחקנים".

הקשר גל אלברמן הוסיף: "אנחנו קבוצה שלא תלויה בשחקן אחד. אני משתדל לתת את המקסימום והשנה זה בא לידי ביטוי גם בשערים, ולכן השנה שמים אליי לב יותר. תמיד זה כיף לנצח, צריך לבוא לאימונים שלנו כדי לראות באיזה מוטיבציה אנחנו משחקים".

אוחנה: "נדע לצאת מזה"

מהצד השני, אלי אוחנה גם הפסיד פעם נוספת לאקסית המיתולוגית וגם ראה את הקבוצה שלו ממשיכה להתקדם בכיוון הלא נכון בטבלה. אוחנה אמר: "למרות היתרון של בית"ר, גם החמצנו פנדל, גם עוד כמה הזדמנויות, וכאלה דברים יכולים להחזיר אותך למשחק".

"אוחנה הוסיף: "חסרו לנו מספר שחקנים, הקבוצה בלחץ בגלל שפתאום הסתבכנו בתחתית. אני בטוח שההחלקה במדרון תיעצר. אנחנו ניקח את הנקודות היכן שאנחנו צריכים, וכמו שלקבוצות הלך פחות בתחילת העונה, אנחנו עכשיו עוברים תקופה לא טובה. מה שקובע בסופו של דבר זה אופי. אנחנו נדע לצאת מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully