וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדז, האם שומע, עבור?

22.3.2008 / 19:24

חואן מנדז לא הופיע לאימוני ראשל"צ, לא יצר קשר עם הקבוצה וסירב לפתוח את דלת ביתו לאנשיה. הערכות כי מנסה להשתחרר מהקבוצה

תדהמה במכבי ראשל"צ - הפורוורד הקנדי חואן מנדז לא הופיע לשני האימונים האחרונים של הקבוצה ולא יצר קשר עם אנשי קבוצתו ב-48 השעות האחרונות.

מנדז אשר הגיע לראשון בתחילת העונה מנהריה, הוא הקלע הבולט של הקבוצה (18.2 נק' למשחק) וכעת הוא צפוי לא לשחק מחר (ראשון) מול האלופה מכבי ת"א. יושב ראש הקבוצה, משה קליסקי, מסר בתגובה: "נכון לעכשיו, אין לנו קשר עם השחקן. הוא לא הגיע לאימונים ועד כה, אנחנו לא יודעים מה קורה איתו. קיבלנו ממנו הודעה אחת שבא הוא טוען שהוא חולה. הגענו אליו הביתה, אבל הוא לא הסכים לפתוח את הדלת".

קליסקי הבהיר שאין מה לבנות על מנדז לקראת המשחק מול מכבי: "אם הוא חולה, הוא לא יחשק מחר ואם הוא בריא, אז הוא בטח לא ישחק. למרות זאת, אני לא חושב שההיעדרות שלו היא על רקע היחסים שלו איתנו או התנהגות כלשהי. נמשיך לנסות ולאתר אותו למרות גם לסוכן שלו הוא לא עונה".

עם תחילת הסיבוב השלישי בליגת העל יסגר חלון ההעברות אל ליגת העל וקבוצות לא יוכלו להחתים שחקנים. ההערכות מדברות על כך שמנדז מנסה להשתחרר מראשון, וזאת על ידי ביצוע עבירות משמעת. ראוי לציין בהקשר לנושא זה, שמאז הגעתו של המאמן עופר ברקוביץ' לעיר היין לפני כחמישה מחזורים, דקות המשחק של מנדז ירדו בכ-10 דקות למשחק בממוצע. בקבוצה לא הסתירו בעבר את העובדה שהם נכשלו בבחירת הזרים, אך למרות זאת כל הזרים שפתחו את העונה לא שוחררו עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully