וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: טוני סופרנו

באיירן מינכן הרחיקה את לברקוזן מהפסגה עם 1:2, צמד לחלוץ האיטלקי המצטיין. רק תיקו להמבורג מול וולפסבורג (1:1). ניצחון לשטוטגרט

באיירן מינכן עשתה היום (שבת) צעד נוסף לקראת האליפות עם ניצחון 1:2 על השלישית בטבלה ערב המחזור, באייר לברקוזן. לוקה טוני הראה שהוא בכושר עם צמד. השניה בטבלה, המבורג, שמטה נקודות עם תיקו 1:1 מול וולפסבורג. האלופה שטוטגרט גברה 1:4 על האנזה רוסטוק. ורדר ברמן תוכל לתפוס את המקום השני אם תנצח את ארמיניה בילפלד בהפרש של שני שערים ומעלה.

באיירן מינכן - באייר לברקוזן 1:2

לברקוזן איימה לפתוח מחדש את מאבק האליפות בבונדסליגה, אבל האיום הזה התברר כאיום סרק. באיירן היתה דומיננטית למן הפתיחה ובדקה ה-17 פרנק ריברי הראה עוד ניצוץ של גאונות ומצא את קלוזה בתוך הרחבה, האחרון הגיש לטוני והוא לא נכשל מול שער חשוף. עד למחצית התוצאה נשארה זהה אך בדקה ה-59 טוני כבש את השני שלו וסידר לבאיירן חיים שקטים בטופ. בוליקין צימק בדקה ה-83

וולפסבורג - המבורג 1:1

השניה בטבלה לא השכילה להישאר צמוד למוליכה וכעת הפער עומד כבר על 7 נקודות. זה דווקא נפתח טוב מבחינת המבורג עם שער יתרון של בסטיאן ריינהארט בדקה ה-14, דניאל ליובויה השווה בדקה ה-52, וולפסבורג נשארת במרכז הטבלה.

שטוטגרט - האנזה רוסטוק 1:4

האלופה ממשיכה בבקרת הנזקים אחרי פתיחת העונה הנוראית שלה. עכשיו היא כבר במקום השישי אחרי ניצחון על רוסטוק. פאבל פארדט כבש בדקה ה-52 עבור הקבוצה של ארמין וה מהנקודה הלבנה, שתי דקות לאחר מכן קקאו הוסיף את השני ובדקה ה-56 מריו גומז כבש, אבל לשער הלא נכון והחזיר את רוסטוק למשחק. החלוץ הבינלאומי תיקן את עצמו בדקה ה-87 ובאשטורק כבש את השער האחרון בדקה ה-90.

תוצאות נוספות:

דואיסבורג - האנובר 1:1.
דורטמונד - קרלסרוהה 1:1
נירנברג - בוכום 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully