וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם, שוב ברגע האחרון

טוטנהאם התרגלה לכבוש בדקות הסיום, הפעם זה היה נגד פורטסמות' ב-0:2. ניצחון ראשון לקיגאן בניוקאסל. שער לבן סהר בשפילד וונסדיי

בזמן שקרבות הצמרת בליגה האנגלית מספקים לא מעט עניין, אי אפשר להגיד שמשעמם במרכז הליגה ומטה, שם בהחלט יילחמו עד סיום העונה, אם על ההישארות בליגה ואם על תפיסת מקום גבוה יותר. קחו למשל את טוטנהאם, שרוב הסיכויים לא תשוב בסוף העונה לגביע אופ"א, ובכל זאת התרנגולים נלחמים והשיגו ניצחון בעשר הדקות האחרונות מול פורטסמות', וניצחו בסופו של דבר 0:2.

ניוקאסל ומייקל אואן ניצחו 0:2 את פולהאם, שממשיכה להסתבך בחלק התחתון בטבלה, והעניקו למאמנם, קווין קיגאן, ניצחון ראשון מאז שהגיע לקבוצה. גם ברמינגהאם לא ממש מתקדמת להישאר עוד עונה בליגה, אחרי שנוצחה 2:1 על ידי רדינג. בולטון יצאה רק עם נקודה אחרי 0:0 מול מנצ'סטר סיטי. אברטון ו-ווסטהאם נפרדו בתיקו 1:1.

טוטנהאם - פורטסמות' 0:2

טוטנהאם פתחה את המחזור ה-31 של הפרמייר ליג ברגל ימין עם ניצחון 0:2 על פורטסמות' בווייט הארט ליין. חניכיו של חואנדה ראמוס, שהגיעו אחרי התיקו 4:4 המדהים מול צ'לסי באמצע השבוע, התקשו לכבוש במשך רוב המשחק, אבל ניצלו שתי דקות של רפיון בהגנת פומפי כדי לסגור את הסיפור.

במחצית הראשונה דימיטאר ברבאטוב כבש שער שנפסל בטענת נבדל וטוטנהאם גם מצאה את המשקוף של דייויד ג''יימס אבל לא יותר מכך. בדקה ה-80 נפרץ הסכר כאשר סטיד מלבראנק ניסה את כוחו אך הבעיטה פגעה בדיסטין, ברבאטוב היה שם כדי להסיט לכיוונו של דארן בנט, שכבש מקרוב. פומפי עוד לא הספיקה להירגע כשדארן בנט בישל לג'יימי אוהרה את השני. טוטנהאם ממשיכה במגמה החיובית.

בולטון - מנצ'סטר סיטי 0:0

בולטון הופיעה למשחק בריבוק כשרק מטרה אחת עמדה לנגד עיניה: ניצחון. לא ברור אם אפשר להיות מרוצים מתיקו, למרות שמדובר היה בקרב מול אחת מקבוצות הצמרת, שבעצמה נלחמת על מקום בגביע אופ"א, אך כך או כך בולטון עדיין מסובכת חזק בקרבות התחתית.

ללא תמיר כהן, שעדיין לא שב מפציעה, בולטון התקשתה להבקיע ובדקה ה-72 היא הגיעה להזדמנות מצוינת שלא נוצלה, כאשר קווין דיוויס נשאר חופשי והמסירה שלו למת'יו טיילור, שהיה במצב נוח להבקעה, הייתה לא מדויקת. כעת בולטון עם הפנים לעבר המשחק הבא, שייערך אף הוא בבית, בו היא תארח את ארסנל, שיהיו לה קצת יותר סיבות להילחם.

ניוקאסל - פולהאם 0:2

פולהאם עשתה צעד נוסף הערב לעבר הצ'מפיונשיפ אחרי שנכנעה במשחק החוץ מול קבוצה, שלפחות על פי הטבלה לא נחשבת להרבה יותר טובה ממנה. השער הראשון במשחק נכבש כבר לאחר שש דקות, כאשר ג'רמי מסר מקצה הרחבה כדור למרק וידוקה, שהשתלט, עשה את הסיבוב ובעט לרשת הגבוהה. שבע דקות לסיום המגפייז סגרו את הסיפור, כשמייקל אואן שב לכבוש ונגח את השני של ניוקאסל. זהו הניצחון הראשון של ניוקאסל ב-14 המשחקים האחרונים והראשון של קיגן מאז שהגיע לקבוצה בעשרת משחקיו עד כה בקבוצה.

אברטון - ווסטהאם 1:1

איגביני יעקובו פתח את המשחק כמו שצריך עם בעיטה חזקה שהעלתה את אברטון ליתרון כבר בדקה השמינית. שבע דקות לאחר מכן היאק היכה בשנית, אבל השער שלו נפסל בטענת נבדל לא מוצדקת. בדקה ה-68 הפטישים חזרו לעניינים אחרי שדין אשטון ניצל הגבהה יפה של לוקאס ניל ונגח פנימה. אברטון שומטת שתי נקודות יקרות במרוץ אחר מקום בליגת האלופות.

אסטון וילה - סנדרלנד 1:0

עד הדקה ה-84 האוהדים שהטריחו את עצמם לאפטון פארק חשבו שהם הולכים לראות עוד משחק עקר משערים, אך דווקא אז הגיע שער הניצחון של החתולים השחורים כשמייקל צ'ופרה עבר את נייט ולארסון וסיים עם בעיטה לרשת. הניצחון הזה משאיר את סנדרלנד שבוע נוסף בחוף מבטחים, ונראה שהקבוצה בהחלט בדרך הנכונה להבטיח עוד עונה בליגה הראשונה.

בלקבורן - וויגאן 1:3

במשחק דרמטי שהסתיים בארבעה שערים ושני מורחקים, בלקבורן סיימה כשידה על העליונה וניצחון חשוב, שהעלה אותה למקום השמיני בטבלה. רוקה סנטה קרוז כבש פעמיים (11, 63) וג'ייסון רוברטס (45) הוסיף, אחרי שמרלון קינג הצליח רק לאזן זמנית (17, פנדל). כריסטופר סמבה מבלקבורן הורחק אחרי 17 דקות, השוויון במספר השחקנים הגיע בדקה ה-69 כשווילסון פלאסיוס הורחק אף הוא.

רדינג - ברמינגהאם 1:2
לרדינג: אנדרה ביקיי 31, 78. לברמינגהאם: מאוח זראטה 65.

מידלסבורו - דרבי 0:1
למידלסבורו: טונקאי סאנלי 32.

* בן סהר ושפילד וונסדיי סיימו ב-2:2 מול קריסטאל פאלאס בצ'מפיונשיפ, אך החשיבות של המשחק מבחינתנו היא שערו הראשון של החלוץ הישראלי בשורות קבוצתו הטרייה בדקה ה-18. סהר אגב השלים 90 דקות. למרות התיקו, שפילד עדיין מסובכת בתחתית במקום ה-22, כשיש לה 44 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully