וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט שוב בוכה: אכלו לי, שתו לי

אברהם גרנט מתלונן על יחס לא הוגן מצד ההתאחדות: "מענישים אותנו על דברים שגם קבוצות אחרות עושות". מחר: סופר סאנדיי בפרמיירליג

מנג'ר צ'לסי, אברהם גרנט, פתח חזית חדשה עם ההתאחדות האנגלית על רקע "יחס בלתי הוגן מצד ההתאחדות והשופטים", כפי שהוא מגדיר זאת. ההתקפה הזאת מצד גרנט באה עלך רקע שלושת המקרים האחרונים בהם הקבוצה נקנסה בשל התנהגות בלתי הולמת כלפי השופטים. המקרה האחרון היה מצדו של המגן אשלי קול, שהתעמת עם השופט מייק ריילי בתיקו 4:4 מול טוטנהאם לאחר שביצע עבריה קשה על מגן טוטנהאם אלן האטון. קול התנצל מאז, אבל גרנט ניצל את ההזדמנות כדי לתקוף את ההתאחדות.

"זה לא הוגן מצד ההתאחדות כי במשחקים אחרים, כמו המשחק מול מנצ'סטר יונייטד, השחקנים שלהם רצו אל השופט לפני השחקנים שלנו, אולי הם פשוט מהירים יותר. גם במשחק מול דרבי,כ שמיכאל אסיין קיבל אדום שחקני דרבי רצו והקיפו את השופט. אם החוקים היו ברורים יותר זה היה עוזר לכולם. אני מסכים עם זה שרק הקפטן אמור להיות זה שמדבר עם השופט, זה יותר הגיוני כך".

"אני לא אכפה על השחקנים שלי התנהגות מסויימת בזמן שכל שאר המועדונים לא כופים זאת על השחקנים שלהם. אני מבקש מהשחקנים שלי לכבד את כולם, כולל את השופט. אני יודע שהעבודה של השופטים קשה הרבה יותר היום, המשחק נעשה מהיר יותר. הנתונים מראים שלשחקנים יש פחות זמן לחשוב במרכז השדה, הם צריכים לפעול מהר. העבודה שלהם קשה והגיע הזמן שניתן להם להשתמש בצילומי הוידאו. אני תמיד אומר לשחקנים שלי שקורים הרבה דברים במשחק שאין לנו שליטה עליהם אבל תמיד יש לנו שליטה על הדרך שבה אנו מגיבים. השנה השחקנים שלי הגיבו יפה כמעט בכל המקרים. מגיע קרדיט לאשלי על ההתנהגות שלו. הוא מקצוען למופת".

גרנט התייחס למשחק מול ארסנל, ולמשחקה של מנצ'סטר יונייטד מול ליברפול: "אני לא חושב שאף אחת מהמובילות תודח מהמירוץ לאליפות גם במקרה של הפסד מחר, אבל הסיכויים בהחלט יהפכו ליותר קטנים. זה אף פעם לא נגמר עד שזה נגמר, אפילו לליברפול יש סיכוי אם הם ינצחו".

סופר סאנדיי

אנגליה תעצור את נשימתה מחר (ראשון) כאשר המחזור ה-31 בפרמיירליג יפגיש את ארבע הראשונות זו עם זו. ב-15:30 המוליכה, מנצ'סטר יונייטד תארח באולד טראפורד את ליברפול הרביעית, כאשר 11 נקודות מפרידות בין השתיים. אם ליברפול תעשה את הבלתי ייאמן ותנצח, היא עשויה לפתוח מחדש את מרוץ האליפות גם עבורה. השדים האדומים יחסרו את ריו פרדיננד בגלל פציעה בגב, אבל אדווין ואן דר סאר אמור לשוב לפעילות.

ג'רארד פיקה יחליף את פרדיננד. ליברפול נקייה מפציעות ותגיע בסגל מלא. ב-18:00 ייפגשו ארסנל וצ'לסי בסטמפורד ברידג', כאשר ארסנל יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון תיתן לסר אלכס את הצ'אנס לפתוח פער בפסגה. השוער פטר צ'ך צפוי לעבור מבחן כשירות כאשר קרלו קודוצ'יני עשוי לפתוח במקומו. ארסנל תגיע ללא תומאס רוזיצקי ואבו דיאבי הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully