וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הביסה 0:4 את הפועל כפר סבא

פחות משבועיים לפני מפגש גביע המדינה ביניהן, בית"ר ירושלים הביסה 0:4 את כפר סבא ומאמנה, וסיבכה את הירוקים בתחתית

הגרלת רבע גמר גביע המדינה שנערכה השבוע בשדרות קבעה מפגש פיקנטי בין הפועל כפר סבא של אלי אוחנה לאקסית המיתולוגית שלו, בית"ר ירושלים, אבל עוד לפני המשחק בגביע, הן נפגשו בליגה למשחק שכבר לא קובע דבר עבור האלופה, אך היה קריטי עבור הירוקים מהשרון. בתום 90 דקות, אוחנה יכול לצאת מדוכדך לקראת ההמשך, משום שקבוצתו הובסה 4:0, ונראתה לא מוכנה לקרבות התחתית המצפים לה בהמשך.

אחרי שכבר סבא ספגה שישה שערים בשני המחזורים האחרונים, היא המשיכה במגמה גם מול האלופה. אבל אנחנו כבר יודעים שאין הגנה לירוקים. הבעיה העיקרית של אוחנה היא ההתקפה, שפשוט לא פוגעת ורשמה הערב כמה החמצות מסמרות שיער. גם העדרו של גיז'רמו ישראלביץ' לא מהווה תירוץ לכך. אם נוסיף את היעדר העוצמה ממנה סובלת כפר סבא, והמאזן הגרוע שלה בבית, הרי שהיא בהחלט מועמדת לירידה.

מהעבר השני מורגשת בבית"ר אווירת סוף עונה, מאחר והאליפות השניה ברציפות כבר הובטחה למעשה, והמוטיבציה היחידה שנותרה לשחקניו של שום היתה להצהיר על כוונותיהם לקראת רבע גמר הגביע. בית"ר הציגה משחק משוחרר, מאורגן ומסודר ואם לא היה מדובר במפעל גביע המדינה, שמספק הפתעות מדי שנה, היה אפשר לקבוע שבית"ר תחלוף על פני אוחנה בקלילות גם בתחילת אפריל.

הפתיחה היתה של בית"ר, וכבר בדקה ה-12 האלופה חגגה יתרון. לויטה ציפה שאבי קנפו יחזיר לו כדור, והשאיר את שערו חשוף. קנפו הרחיק והכדור הגיע לבואנטג, ששלח בנגיעה אחת פצצה לחיבורים וקבע 0:1 לבית"ר. כפר סבא תקפה בנסיון להשוות, אבל לא הצליחה לסכן את שערו של טברטקו קאלה. בשל כך, נשאר העורף הירוק די חשוף, ובית"ר חגגה ברחבה של לויטה. בדקה ה-43 יואב זיו ניצל הרחקה רעה של דה סילבה וכבש מקרוב, כדי לקבוע 0:2 לבית"ר במחצית.

כפר סבא יכולה היתה לחזור מהר למשחק בפתיחת המחזית השנייה, לאחר שיואב זיו הפיל ברחבה את בילי גונזלס. החלוץ בעט בעצמו את הפנדל, אבל שלח את הכדור גבוה מעל שערו של קאלה. כפר סבא המשיכה להחמיץ ולהפקיר את העורף, ובסופו של דבר חטפה את השלישי מרגליו של ארלבמן בדקה ה-65. בדקה ה-86 עידן טל נעץ את הרביעי לזכות בית"ר, וחתם את תוצאת המשחק.

מהלך המשחק

דקה 10 - שמעון גרשון פרץ קדימה, סיבסב את הגנת כפר סבא, חדר לרחבה אך בעט למרכז השער, ולויטה הדף היטב.

דקה 12 - גול! אוהד לויטה יצא משערו לעבר הקרן משום שציפה שאבי קנפו יחזיר לו את הכדור, ובכך חשף את שער כפר סבא. קנפו הרחיק את הכדור לעבר דרק בואנטג, שבעט מ-20 מטרים פצצה פנימה וקבע 0:1 לבית"ר.

דקה 20- עידן טל מצא את רומולו במסירת עומק, והברזילאי בעט שטוח מתוך הרחבה, אך לויטה קלט.

דקה 43 - גול! כדור חופשי של עידן טל נהדף על ידי ידו של דגלאס דה סילבה לעבר יואב זיו, שנותר חופשי כדי לגלגל מקרוב ולקבוע 0:2.

דקה 49 - החמצה ענקית לכפר סבא, לאחר שנשרק פנדל לזכותה. יואב זיו התרומם לנגיחה מעל בילי גונזלס והפיל אותו. גונזלס עצמו בעט את הפנדל ברשלנות, הרחק מעל למסגרת.

דקה 59 - אבי קנפו נשאר לבד מול קאלה, אבל בעט חלש ושטוח ואיפשר לקאלה להדוף לקרן. שריר לא נע בפניו של אלי אוחנה.

דקה 60 - כדור קרן שנבעט הגיע לאבי קנפו, שבעט מחמישה מטרים מעל לשער. עוד החמצה ענקית.

דקה 65 - גול! ברוכיאן מסר רוחב, זרקו כשל בהרחקה ואלברמן כבש מקרוב את השלישי של בית"ר.

דקה 86 - גול! אלברמן חדר לרחבה, מסר שמאלה לעידן טל שבעט שטוח לפינה הרחוקה. 0:4 לבית"ר.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, עידן שום (קובי מויאל, 50); יעוזה אבובקרי, אביחי ידין, אבי קנפו, מאור מליקסון; סמואל יבואה, ביל גונזאלס (אבי אבינו, 52).

הרכב בית"ר ירושלים: טברקטו קאלה, יואב זיו, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, עידן טל, דרק בואטנג, גל אלברמן, אבירם ברוכיאן (ויזה, 69), רומולו (טוטו תמוז, 69), עמית בן שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully