וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 1:2 את מכבי הרצליה

אחרי שערים בפנדלים של אבוטבול ובוקסנבוים, נאתכו כבש את שער הניצחון להפועל ת"א ב-1:2 על הרצליה, ונתן קצת שקט לאלי גוטמן

אולי הניצחון על מכבי הרצליה 1:2 זה מה שיוציא את הפועל תל אביב לדרך חדשה? מאוד יכול להיות. אחרי הניצחון בשבוע שעבר על בני יהודה, האדומים חיפשו ליצור רצף, לנצח קבוצת תחתית ולהתחיל עד כמה שאפשר בריחה מאיזור הסכנה. התוצאה: הפועל תל אביב עלתה למקום השמיני והיא מתרחקת לארבע נקודות ממ.ס. אשדוד שמתחת לקו האדום.

זה לא שהיכולת של האדומים הייתה מאיימת יותר מידי. היו רגעים, במיוחד בפתיחת המחצית השנייה ובסיומה שהרצליה הייתה דומיננטית, אך בסופו של דבר במבחן התוצאה אין ספק שהפועל תל אביב יכולה לחייך.

עד עכשיו, אחרי הניצחונות בהפועל תל אביב היו משוכנעים שזהו, הסכנה הסתיימה, אך גם לאחר הניצחון על הרצליה הפועל תל אביב מסובכת ורחוקה ארבע נקודות ממ.ס. אשדוד, שתשחק ביום ראשון מול מכבי תל אביב. בהרצליה יצטרכו לחשוב היטב איך הם מנצחים בשבוע הבא את בני יהודה, שכבר הראתה שהיא עדיין לא הרימה ידיים.

הפתיחה היתה שייכת לאדומים, שעלו ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-7. טלקיסקי הוכשל ברחבה על ידי מיטייה מורץ', ושי אבוטבול דייק מהנקודה הלבנה כדי להדביק חיוך על פניו של אלי גוטמן. בפתיחת המחצית השנייה הרצליה עלתה רעבה יותר והצליחה לאזן, אף היא בפנדל, כשעומר בוקסנבוים כבש בדקה ה-48. אך אז הגיעה הדקה ה-54, כשביברס נאתכו הראה פעם נוספת בדיוק עד כמה הוא חשוב במערך של האדומים, כשכבש את שער הניצחון בנגיחה.

מהלך המשחק

דקה 7 - גול! פנדל לזכות הפועל תל אביב. עמרי קנדה פרץ לכיוון שער הרצליה, השאיר כדור לטלקיסקי שהוכשל ברחבה על ידי מיטייה מורץ'. שי אבוטבול בעט היטב מהנקודה הלבנה, והעלה את האדומים ל-0:1.

דקה 25 - ביברס נאתכו חטף את הכדור מהגנת הרצליה ופרץ, אך במקום לסיים עם בעיטה לשער הוא הלך על מסירה, שנעצרה אצל איתמר ניצן.

דקה 28 - ההתקפה המסוכנת הראשונה של הרצליה הגיעה כאשר תומר חמד שלח פצצה, שנהדפה היטב על ידי וינסנט אניימה.

דקה 43 - עומר בוקסנבוים קיבל כדור, עשה את הסיבוב מול וואליד באדיר וסיים עם בעיטה שנעצרה אצל אניימה.

דקה 48 - גול! מכבי הרצליה עלתה רעבה למחצית השנייה והיוזמה שלה עזרה לה כשכפיר אדרי בעט כדור, שפגע בידו של עומרי קנדה. השופט שוב הצביע על הנקודה הלבנה, ועומר בוקסנבוים שלח כדור מצוין פנימה. שוויון 1:1.

דקה 54 - גול! למרות הדקות הטובות של הרצליה, כדור חופשי של אבוטבול מצא את הראש של ביברס נאתכו שהשאיר את ההגנה של הרצליה מאחור ונגח היטב פנימה, 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 63 - חילופי מסירות בין ברוך דגו, שנכנס כמחליף, לדימיטאר טלקיסקי הסתיימו בהרמה מימין אל דגו, שמקרוב בעט החוצה.

דקה 77 - הרחקה רעה של הגנת הפועל תל אביב השאירה את עומר בוקסנבוים פנוי מקצה הרחבה, אך הכדור שלו הלך החוצה.

דקה 86 - ההזדמנות של המשחק הייתה שייכת לפאביו ג'וניור, שנותר לבד ובעט כדור אומלל למשקוף, כשגם בהזדמנות החוזרת של טלקיסקי הכדור לא מצא את השער.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, טל חן, שי אבוטבול, דימיטאר טלקיסקי (עדי סבג 88), ביבראס נאתכו (רמי דואני 76), שלומי ארבייטמן (ברוך דגו 54), פאביו ג'וניור.

הרכב מכבי הרצליה: איתמר ניצן; אסי משיח, דייהו דייויס, חיים מלכה, כפיר אדרי; מיטייה מורץ' (דייהו ג'ייאובה 64), מהרן ראדי (איוון ווקומאנוביץ' 74), שלו מנשה, עומר בוקסנבוים (אלנתן סלמי 84); אסף קריספיס, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully