וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גברה 1:2 על קרית שמונה

הירוקים חזרו למקום השני. השופט ליאני גנב את ההצגה כשאישר (בצדק) שער של ירו בלו ופסק (שלא בצדק) על פנדל לזכות חיפה במצב של שוויון

הרבה עניין היה הערב (שבת) בקרית אליעזר. כאשר התפזר האבק, מכבי חיפה גברה 1:2 על עירוני קרית שמונה, אך התוצאה הסולידית לכאורה רחוקה מלספר את הסיפור המלא של המשחק. העולה החדשה הגיעה לקרית אליעזר כאשר ברקע הידיעות על עזיבתו של המאמן רן בן שמעון בתום העונה והחתמתו של מישל דיין וספגה ראשונה כבר בדקה ה-9, רנאטו ניצל בישול של פיטר מסיללה וכבש מ-14, עד למחצית לא היו אירועים מיוחדים, אולם בדקה ה-48 החל הבלאגן.

גיא צרפתי הכניס כדור בכיוונו של יובל אבידור, שהיה בנבדל ברור. האחרון נמנע ממגע עם הכדור וירו בלו, שלא היה בנבדל, השתלט וכבש מקרוב. ליאני פסל את השער, אך לאחר התייעצות עם הקוון חזר בו ואישר את השער. ליאני הוסיף גם הרחקה מוצדקת של דייגו קרוסה באדום ישיר, אך קלקל את הקרדיט עם פסיקה מפוקפקת לפנדל שהוביל לניצחון של חיפה. בסיום חיפה עלתה למקום השני, לפחות עד למשחקה של מכבי נתניה.

מהלך המשחק

דקה 1 - ההזדמנות הראשונה לזכות חיפה הגיעה כבר בדקה הראשונה כאשר הגבהה מימין מצאה דווקא את ראשו של אמיר נוסבאום שניסה להרחיק אך כמעט והפתיע את שביט אלימלך.

דקה 9 - גול! רנאטו שוב מראה את היכולת הטכנית הנפלאה שלו. הקשר הברזילאי שנמצא בתקופה לא טובה כל כך ניצל הגבהה מוצלחת מצד שמאל, הוריד את הכדור ומ-14 מטרים חצי בעט, חצי הקפיץ לפינה הרחוקה של אלימלך. הרבה קאלסה, הרבה תחכום בשער הזה.

דקה 18 - בצל השליטה של חיפה דווקא קרית שמונה הגיעה למצב כאשר יובל אבידור נשלח לעימות ישיר עם ניר דוידוביץ' ואף הצליח לעבור אותו, אבל הכדור ברח לחלוץ הצעיר הצידה ועד שהוא הדביק אותו, דוידוביץ' ושאר ההגנה כבר הגיעו למקום וחיסלו את ההתקפה.

דקה 26 - התקפה מתפרצת של חיפה מצד ימין מובילה להגבהה של פאנטיני לכיוונו של יניב קטן. לביא וחסארמה משתלטים על הכדור ושחקני חיפה טוענים לנגיעת יד של אחד מהם. ליאני רואה ובוחר שלא לשרוק.

דקה 40 - מכבי חיפה שוב היתה קרובה ושוב זה הגיע מצד ימין. רנאטו מצא את עצמו בודד באגף ושלח כדור רוחב למרכז הרחבה. פאנטיני ניסה להגיע, אבל אלימלך היה שם מעט לפניו. ק"ש ניסתה להגיב במתפרצת משלה, אבל דוידוביץ' מנע שער שוויון.

דקה 48 - גול! שער שוויון שנוי במחלוקת עבור קרית שמונה. צרפתי הכניס כדור אל תוך הרבחה, שם ניצב יובל אבידור בנבדל ברור. אבידור נמנע ממגע עם הכדור וירו בלו, שהגיע מאחור ולא היה בנבדל גלגל פנימה מול דוידוביץ'. ליאני פסל את השער תחילה ואף שלף צהוב לכיוונו של ואבידור שמחה, אך לאחר התייעצות עם הקוון אישר את השער והקים עליו את כל הספסל החיפאי שמיהר למחות, אך ללא תועלת.

דקה 57 - כרטיס אדום לדייגו קרוסה. הבלם הארגנטיני עצר את יובל אבידור בדרך אל השער וספג כרטיס אדום ישיר מליאני.

דקה 74 - גול! לירן ליאני הרס הרבה מהקרדיט שניתן לו עם פנדל מפוקפק ביותר לזכות חיפה. אפק מצא את פאנטיני בתוך הרחבה, האחרון הסתובב ובעט והכדור פגע בידו של אמיר נוסבאום, אך היד היתה צמוד לגוף ובהחלט לא שיחקה בכדור. את פאנטיני כל זה ממש לא עניין והוא כבש מהנקודה בקלות.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, שי מימון, דייגו קרוסה, פיטר מסיללה; רנה לימה, ג'ובאני רוסו, עומרי אפק, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני, רנאטו.

הרכב קרית שמונה: שביט אלימלך, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, יוסי דורה עמנואל אמנגוואה, גואל צ'ירסוואה, גיא צרפתי, ירו בלו, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully