וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה השיגה ניצחון מרשים, 1:3 נגד בני סכנין

מי האמין כי בני יהודה יכולה לנצח את בני סכנין? הזהובים עשו זאת עם 1:3 גדול, ו"דפקו" את המנחשים. עטר: "נלחמנו בשביל איינוגבה"

אחרי שבעה משחקים רצופים השיגה סוף סוף בני יהודה ניצחון בליגה. הזהובים גברו באצטדיון דוחא 1:3 על בני סכנין, במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל.

בני סכנין היא הקבוצה שעל גבה בני יהודה יוצאת ממשברים. ייתכן שזה כבר לא יעזור לזהובים העונה, שכן הם שוכנים עמוק במרתף הטבלה, אבל מבחינתם, תמיד טוב שיש את בני סכנין. במחזור החמישי השיגו הזהובים ניצחון 0:3, מאז נחלו עשרה הפסרים רצופים, דבר שהביא להתפטרותו של ניצן שירזי. אלי כהן החליפו, אבל לא הצליח להציל את הזהובים מעסק הביש אליו נקלעו העונה. בכל זאת, במחזור ה-16 עצר כהן את הסחף עם תיקו נטול שערים, שוב מול בני סכנין. השבוע, לאחר חוסר ההצלחה, התפטר אלי כהן. עוזר המאמן חזי שירזי ומאמן השוערים יעקב אסייג החליפוהו. ושוב הריטואל חזר על עצמו. הזהובים יצאו לדוחא וחזרו עם שלוש נקודות. קרוב להניח כי אחרי ההפסד בשבוע שעבר להפועל תל אביב, הניצחון נגד סכנין בא באיחור לזהובים. מה שכן, הניצחון שלהם היה מאוד מפתיע וככל הנראה הפיל הרבה מנחשים בטופס הטוטו.

בסכנין רוצים מאוד להגיע לאחד המקומות שמובילים לגביע אופ"א. ללא ג'ון קולמה, שהחרים את האימונים השבוע, אבל התנצל על כך, היו חייבים החניכים של אלישע לוי להשיג את שלוש הנקודות. אלא שכנראה כי בני יהודה היא הכבשה השחורה שלהם העונה (ואכן שחקני בני יהודה לבשו שחור היום). הקבוצה מהגליל תחפש את הנקודות במקום אחר, לפחות את בני יהודה היא כבר לא תפגוש עוד העונה.

המשחק נפתח בקצב מהיר כשבני יהודה עלתה ליתרון מהיר משער של אלירן עטר כבר בדקה השלישית. שלוש דקות לפני ההפסקה נהנו בני סכנין ומאור בוזגלו מטעות של דלה איינוגבה והשוו. עם שוער כזה, שעושה טעויות קריטיות שבוע אחר שבוע, קשה מאוד להישאר ליגה. לבני יהודה היה מזל במחצית השנייה שאלירן עטר תפס את עצמו בידיים וכיפר על ההחמצות משבוע שעבר. בדקה ה-57 הוא החזיר את היתרון, אחרי מבצע אישי יפה. בדקה ה-67 חתם תמיר כחלון את התוצאה עם שער נוסף. סדריק ברדון וחאלד חאליילה, שהחליפו מהלומות נשלחו באדום על ידי השופט ערן פרוסט, שדילל קצת את כר הדשא.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! אלירן עטר לא הסכים עם הקביעות כי קבוצתו ירדה ליגה, פרץ מול מאיר כהן והכניע אותו באחד על אחד. 0:1 מוקדם לבני יהודה.

דקה 42 - גול! מאור בוזגלו ניסה להרים כדור מצד אחד של הרחבה לצד השני, אבל שוער הזהובים דלה איינגובה, שעשה שגיאות קשות במחזור הקודם נגד הפועל תל אביב, שוב טעה, ובעזרתו האדיבה בני סכנין השוותה ל-1:1.

דקה 57 - גול! אלירן עטר כבש את השני שלו, לאחר מבצע אישי יפהפה. אחרי ההחמצות מסמרות השיער בשבוע שעבר נגד הפועל תל אביב, ייתכן כי תיקול הזק נעשה קצת מאוחר מדי. 1:2 לבני יהודה.

דקה 67 - גול! תמיר כחלון, שהחליף את אלי ביטון העלה את בני יהודה ליתרון מבטיח בן שני שערים. כחלון דחק, לאחר מבצע מצוין של הקשר הצרפתי סדריק ברדון, שפרץ באגף שמאל והעביר רוחב מדוד. 1:3 לבני יהודה.

דקה 71 - אדום דו צדדי! סדריק ברדון, קשרה המצוין של בני יהודה, וחאלד חאליילה החליפו מהלומות ונגיחות. השופט ערן פרוסט התייעץ עם קוונו ושלח את שניהם למקלחת מוקדמת.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאוניד קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מאור בוזגלו, בוגדאן אפוסטו, איליה יבוריאן.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, הרוויה קובצ'ביץ', לירוי צעירי, אלי ביטון (תמיר כחלון, 55) אסי בלדוט, סדריק ברדון, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully