וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגנק יש סיבה מצויינת לחגוג את פורים

אליניב ברדה כבש וברק יצחקי בישל ב-1:3 של גנק על מוסקרון. 61 דקות לעומר גולן בהפסד לוקרן 1:0 לשרלרואה, בישול למגרלשוילי

"לא כל יום פורים", כמו שנהוג לומר - אבל עד שפורים מגיע, יש בהחלט סיבה לצאת מהשגרה ולחגוג. במקרה של גנק, קבוצתם של אליניב ברדה וברק יצחקי, זה כל כך נכון. הצמד הישראלי הוביל הערב (שישי) את הקבוצה לניצחון ראשון ב-12 משחקים בליגה הבלגית, אחרי 1:3 בבית על מוסקרון. הניצחון הזה העלה את גנק זמנית למקום השביעי, אבל אובדן הנקודות בשבועות האחרונים משאיר אותה בינתיים רחוקה מהמקום באירופה.

גנק פתחה את המשחק מצויין וזה בא לידי ביטוי בדקה ה-23. המהלך התחיל אצל ברק יצחקי, המשיך בהגבהה מצד ימין לרחבה והסתיים בנגיחה עוצמתית של אליניב ברדה ממרכז הרחבה. זה היה שערו ה-11 העונה של ברדה. בדקה ה-37 וולטר בסאגיו ממוסקרון שיחרר טיל מ-25 מטרים והכניע את שוערה של גנק, כדי להשוות ל-1:1. אוהדי גנק היו צריכים לחכות עד לדקה ה-89 כדי לחגוג את פורים. שוערה של מוסקרון הדף רע לכיוונו של טוט, שבעט חזק מ-16 מטר אלכסונית והעלה את גנק ל-1:2. יצחקי, ברדה והחברים שלהם לא הורידו את הרגל מהגז, וכבשו את השלישי בתוספת הזמן. ההגנה של מוסקרון הרחיקה רע, הכדור הגיע היישר ליצחקי שספק בעט לכיוון השער ספק מסר להארון, שכבש מקרוב את השלישי.

כעת יוכל צמד הלגיונרים הישראלי לעלות ביום ראשון עם חיוך על המטוס שיקח אותם לארץ, לקראת משחק הידידות של הנבחרת מול צ'ילה ביום רביעי הבא.

* עומר גולן פתח בהרכב ושיחק 61 דקות בהפסד לוקרן 0-1 לשרלרואה. היום גנט, עם גילי ורמוט שאמור לפתוח, תשחק נגד אנדרלכט, וסטנדארד ליאז', עם סלים טועמה על הספסל, תארח את מונס.

* הולנד. בשבוע שעבר הוחלף חיים מגרלשווילי בדקה השישית, שלשום הוא נכנס כמחליף בדקה ה-24 במשחק בו פיגרה ויטסה 2:0 כבר בדקה ה-16. מגרלשווילי בישל את השער המצמק, ולמרות פיגור 3:1, מחצית שנייה טובה איפשרה לוויטסה לחלץ 3:3 נגד ברדה. פ.ס.וו ניצחה 0:3 את כרונינגן ופתחה פער שבע נקודות מאייאקס, שתשחק היום מול טוונטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully