וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מאנצ'יני ואינטר חטפו מהגברת הזקנה

אינטר נוצחה 2:1 על ידי יובנטוס בסן סירו, והפער מרומא צומק לארבע נקודות, לאחר שזו גברה באותה תוצאה על אמפולי. טורינו-מילאן 1:0

המחזור ה-30 בליגה האיטלקית שוחק הפעם במלואו כבר בשבת. המשחק המרכזי הפגיש את האלופה והמוליכה אינטר ליובנטוס. 'הגברת הזקנה' פתחה את המאבק בצמרת, כשגברה 1:2 על הנראזורי בסן סירו. עוד קודם לכן ניצחה רומא את אמפולי באולימפיקו 1:2, וצימקה את הפער מהנראזורי לארבע נקודות. מילאן ופיורנטינה ממשיכות בהתכתשות על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. הויולה ניצחו 0:1 את לאציו, ושמרו על הפער מהמקום החמישי בו ממוקמת מילאן, שמצדה ניצחה 0:1 את טורינו.

אינטר - יובנטוס 2:1

כדור השלג השלישי של אינטר, מאז ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי ליברפול הולך וגדל. הנראזורי הגיעו למשחק בידיעה כי רומא צימקה את הפער מהם לארבע נקודות וכל הלחץ היה עליהם במשחק.

לפני המשחק חלוצה של יובה, דויד טרזגה, אמר כי הוא מעוניין מאוד לעזור לרומא כיוון שהיא משחקת כדורגל יפה יותר מאשר אינטר. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, האיטלקי ממוצא ארגנטינאי של יובה, מאורו קמוראנסי, שלח בעיטה חזקה לשערו של ג'וליו סזאר חסר האונים. חלפה לה עוד רבע שעה וטרזגול עמד במילתו עם שער תוצרת צרפת-איטליה. הנסיך, אלסנדרו דל פיירו, מסר לחלוץ הצרפתי, שכבש את השני. 0:2 בדקה ה-83 מאניש הפורטוגלי רק צימק.

אם סיפור האליפות נראה סגור לפני מחזורים לא רבים, הרי שהקבוצה של רוברטו מאנצ'יני, לאחר שהודחה מהצ'מפיונס חייבת להתעשת, שכן רומא אורבת לה בפינה.

רומא - אמפולי 1:2

הרומאים היו חייבים ניצחון כדי להישאר במירוץ לאליפות, ומול היריבה אמפולי, ששקועה במאבקי התחתית ורחוקה בשתי נקודות ממקום מעל לקו האדום, זה היה אמור להיות קל יותר.

רומא חסרה את פיליפ מקסס ואלברטו אקווילאני המושעים וג'ואן הברזילאי הפצוע, ולא ממש הרשימה בפתיחת המשחק. בדיוק כשהאוהדים באולימפיקו החלו לנוע בחוסר נוחות בכיסאותיהם, רומא עלתה ליתרון. בדקה ה-35 מסר בעקבו למקס טונטו, שבעט לפינה הקרובה וקבע 0:1 למארחים.

פתיחת המחצית השנייה היתה שייכת לאמפולי, שחסרה את חלוצה המושעה לוקה סאודטי. הקבוצה מטוסקנה הישוותה ל-1:1 בדקה ה-49, אחרי שקלאודיו מרקיסיו מצא את סבסטיאן ג'יובינקו שכבש. בדקה ה-57 לוצ'יאנו ספאלטי תפס את הראש לאחר שסימונה פרוטה ראה כרטיס אדום. אבל לרומא יש אופי ונחישות, ובדקה ה-64 היה זה החייל הוותיק כריסטיאנו פאנוצ'י שנגח את היתרון ממרכז הרחבה, וקבע 1:2 לג'יאלורוסי.

שאר המשחקים

פיורנטינה - לאציו 0:1

המארחים מהמקום הרביעי מרגישים את מילאן שנושפת בעורפם, והיו חייבים שלוש נקודות יקרות בקרב על אירופה. מאסימו מוטארלי הורחק בדקה ה-38, דבר שהקל על הויולה בהמשך. לאציו החזיקה מעמד במחצית הראשונה המאופסת, אבל נשברה בדקה ה-77 כשג'יאמפאולו פאציני כבש לזכות המארחים וקבע את תוצאת המשחק. הקבוצה מפירנצה שמרה על המקום הרביעי ופער הנקודות ממילאן.

טורינו - מילאן 1:0

טורינו, שעדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה, שיחקה ללא השוער הראשון מתאו סרני, וגם ללא סימונה בארונה וג'יאנלוקה קומוטו הפצועים. גם הקשר המושעה ניקולה לאזטיץ' היה מחוץ לסגל. בהרכב כזה חסר, ניצחון מול מילאן זו משימה לא קלה.

אבל המארחים הצליחו לכפות משחק שקול על הרוסונרי, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-66 הברזילאי הצעיר אלשנדרה פאטו העלה את מילאן ל-0:1, והבטיח את שלוש הנקודות.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - קטאניה 0:0

פאלרמו - גנואה 3:2
לפאלרמו: אמאורי (21 פנדל, 90). לגנואה: לוסיאנו פיגרואה (27), עומאר מילנטו (50), עבדוליי קונקו (62)

סמפדוריה - קליארי 1:1
לסמפדוריה: דניאלה פרנצ'סקיני (90). לקליארי: פסקוואלה פוגיה (41)

אודינזה - ליבורנו 0:2
לאודינזה: פאביו קוואליארלה (17), אנטוניו גי נטאלה (47)

סיינה - פארמה 0:2
לסיינה: מאסימו מקארונה (88 פנדל, 90)

רג'ינה - נאפולי 1:1
לרג'ינה: פרנקו בריינזה (90). לנאפולי: רוברטו סוזה (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully