וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו יצא עם נבחרת הנוער לשוויצר

21.3.2008 / 18:04

המאמן שפוטר לפני יומיים מהגליל, יצא עם הנבחרת לטורניר היוקרתי בגרמניה. פרנקו: "נעשה את המיטב". כבר בשבת - ארה"ב

יומיים בלבד אחרי שסיים במפתיע את דרכו בהפועל גליל עליון, העביר היום בצהריים דני פרנקו את האימון המסכם של נבחרת הנוער לקראת טורניר אלברט שוויצר במנהיים גרמניה, שמהווה סוג של אליפות עולם לנבחרות נוער. אחר הצהריים יצאה הנבחרת בדרכה לגרמניה ופרנקו אמר לפני היציאה מהארץ: "לא הייתה לנו הכנה אידיאלית, בסך הכל עשרה אימונים. אנחנו נוסעים לטורניר מאוד יוקרתי, כבר מחר בערב מצפה לנו משחק חשוב מול ארצות הברית. נקווה שנעשה את המיטב". לגבי סיום דרכו בגליל עליון אמר פרנקו: "הרבה מקורבים שלי מדברים בתקשורת, אין לי מקורבים, ורק אני מדבר בשמי".

פרנקו המריא עם נבחרת הנוער, לאחר שלא היה אמור לצאת לטורניר בעקבות וטו שהטיל בסוף השבוע שעבר הבעלים של הקבוצה חיים אוחיון. בסופו של דבר לאחר פיטוריו יוכל פרנקו לצאת עם הנבחרת ובצוותא איתו יצא עוזר המאמן חן שניידרמן, מאמן הנוער של הפועל גבעתיים. סגל הנבחרת המלא: קפטן - טמיר אריאלי (מכבי חיפה), רון סבג, יותם שירן (גליל עליון), חן זיגדון (עירוני רמת גן), אלעד ונטורה (מכבי רעננה), לירן מורן (מכבי קרית מוצקין), בן רייס, דניאל רום, כרמל בוכמן (מכבי תל אביב), טל קרפלס, איגור נסטרנקו (מכבי ראשון לציון) ודניאל תמיר (הפועל ירושלים).

הנבחרת שובצה לבית ד' ביחד עם ארצות הברית, יוון וצרפת. הנבחרת תפתח ביום שבת (21:00) מול האמריקאים שתמיד נחשבים לפייבוריטים והפעם הופיעו עם הכוכב הבלתי מעורער שלהם, ג'פרי ויטני המתנשא לגובה 2.16 מ'. בין השנים הוציאו האמריקאים מהטורניר כוכבים ברמה גבוהה כמו מג'יק ג'ונסון, גלן רייס, וינס קארטר וג'רמיין אוניל. המשחק מול היוונים יערך ביום ראשון (17:00), כוכבם הגדול ביותר של היוונים הוא ניקוס פאפאס שקלע 18 נק' למשחק באליפות אירופה לקדטים בשנת 2006 ועוד 13.5 נק' למשחק באליפות אירופה לנוער 2007. המשחקה אחרון של הנבחרת יהיה מול הצרפתים ביום שני (17:00). הכוכב הצרפתי הוא כריסטוף ליאונרד, ממוצא גנאי, שסקאוטים מכל רחבי הנ.ב.א צפויים לעקוב אחרי הביצועים שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully