וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-בני יהודה: קולמה התנצל, אסייג אופטימי

הקולמביאני שדרש לעזוב אמר: "אני מתנצל על מה שקרה ואני כולי למען הקבוצה". אסייג: "באתי כדי לעזור לשחקנים להציל את כבודם"

הקשר ג'ון קולמה התקבל היום (שישי) בחמימות על ידי חבריו לקבוצה בסכנין, לאחר שהחרים השבוע את האימונים, ואף ספג קנס כספי, בעקבות בקשתו להשתחרר. לפני האימון התנצל קולמה ואמר לחבריו: "התגעגעתי. הכדורגל היה חסר לי". המאמן אלישע לוי, הדובר ספרדית רהוטה, שימש על תקן של מתורגמן לקולמה, שלא דובר אנגלית. "אני מתנצל על מה שקרה", אמר קולמה. "היום אני כל כולי למען הקבוצה ולמען המטרות שלנו".

המאמן אלישע לוי, נראה מרוצה גם הוא מחזרתו של הבן האובד, שבכל מקרה לא ישחק מול בני יהודה עקב כרטיסים צהובים. לוי תרגל את שחקניו למשחק מול נועלת הטבלה, בני יהודה, וחזר ושינן בפני חניכיו: "אל תזלזלו בהם, גם אם הם במקום האחרון". למרות זאת, המאמן מאמין ביכולתה של קבוצתו לקחת את כל 3 הנקודות בשבת. "אנחנו משחקים טוב, בתקופה טובה, ובבית אנחנו צריכים ומסוגלים לנצח את בני יהודה. הזהרתי את השחקנים שזה לא הולך להיות קל ושלא ינסו להקל ראש ביריב".

המגן עבד רבאח: "אנחנו לא מקילים ראש ולא שוכחים שהעונה לא הצלחנו לנצח את בני יהודה". למעט קולמה המוצהב, יעמוד לרשותו של אלישע לוי סגל מלא. את מקומו של קולמה ימלא חאמד גנאים, שאיבד את מקומו בהרכב מאז הגיע הרומני בוגדאן אפוסטו. גם הבלם ליאו קרופניק, שסבל השבוע משפעת, יהיה כשיר.

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאיםמאור בוזגלו, בוגדאן אפוסטו, איליה יבוריאן.

רוצים לשמור על המאזן

שבוע של טלטלה. כך הגדיר זאת, יושב הראש של בני יהודה, חזי מגן, לאחר ההפסד 3:2 להפועל תל אביב במחזור הקודם, ובעקבות התפטרותו של המאמן אלי כהן ביום שלישי האחרון. אמש הגיע כהן למגרש בשכונת התקווה, נפרד בשיחות אישיות מהשחקנים, ואיחל להם בהצלחה בהמשך הדרך. מהנהלת המועדון נמסר כי הפרידה התבצעה בצורה מכובדת ומקצועית, וכי אין בפיהם כל טענה כלפי המאמן המתפטר.

מחר (שבת) תגיע הקבוצה לסכנין, כאשר על הקווים יעמוד הצוות המקצועי החדש-ישן, בראשותו של מאמן השוערים, יעקב אסייג ולצידו עוזר המאמן חזי שירזי, ומאמן הכושר ערן שדו. הזהובים עדיין לא נוצחו העונה מול חניכיו של המאמן אלישע לוי, וינסו לשמור על המאזן הזה גם במשחק מחר.

"באתי כדי לעזור לשחקנים להציל את הכבוד שלהם ולעזור להם לדאוג לעצמם לקראת העונה הבאה", אמר אסייג, שיעמוד על הקווים עד סוף העונה. "בפער הקיים כרגע, לא יהיה נכון לדבר על הישארות בליגה. אם בעוד חודש וחצי הדברים ישתנו אולי אדבר אחרת", הוסיף המאמן.

המאמן יחסר מחר את הפצועים משה ביטון וסאלם אבו סיאם, וכן את אימורו לוקמן המוצהב. עוז ראלי ימשיך לשחק בעמדת המגן השמאלי במקומו של אבו סיאם הפצוע. במרכז השדה, נראה כי עידן מליחי והרוויה קובצ'ביץ' יתופקדו בקישור האחורי, ובחוליה הקדמית צפוי אלירן עטר לפתוח שוב כחלוץ יחיד.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, הרוויה קובצ'ביץ', עידן מליחי (לירוי צעירי), אלי אברבנל (אלי ביטון), אסי בלדוט, סדריק ברדון, אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully