וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות נוסף בין דרוגבה לגרנט

ה'מירור' האנגלי מדווח כי חלוץ צ'לסי צעק בחדר ההלבשה: "מה אנחנו עושים?" לאחר המשחק מול טוטנהאם, והתעמת עם אחד ממאמני הקבוצה

אם היה נדמה שצרותיו של מאמן צ'לסי, אברהם גרנט, מאחוריו אחרי ריבים מתוקשרים עם חלק משחקניו, הרי שהיום (שישי) התקבלה עוד דוגמא למצב הבעייתי במועדון הלונדוני. לפי ה'מירור' האנגלי, התפרץ דידייה דרוגבה בחדר ההלבשה של הקבוצה לאחר התיקו 4:4 של הכחולים עם טוטנהאם במשחק האחרון. "מה אנחנו עושים?", צעק דרוגבה על עוזר המאמן, סטיב קלארק, כשהוא מתייחס לגרנט. לפי העיתון, המשיך החלוץ והתעמת עם טן קייט, אחד ממאמני הקבוצה.

סלידתו של דרוגבה מהמנג'ר הישראלי אינה מפתיעה, וזכורים השבועות הראשונים של גרנט בתפקיד, אז הצהיר דרוגבה שהוא אינו מרוצה מעזיבתו של מוריניו, ובוודאי שאינו מרוצה ממינויו של הישראלי חסר הניסיון. דרוגבה אינו היחידי שמאשים את גרנט בתיקו המאכזב. לדבריהם של מספר שחקנים, ההחלטה להוציא את ג'ו קול, השחקן המצטיין עד לאותו רגע, ולהכניס את אלכס ההגנתי, היה צעד שגוי שפגע בקבוצה.

למרות זאת, דרוגבה וצ'לסי כבר מסתכלים קדימה, לכיוון המפגש המרתק ביום ראשון, אז ייארחו את המדורגת שניה, ארסנל, לדרבי לונדוני סוער. "זה הולך להיות חתיכת סוף שבוע, אמר החלוץ מחוף השנהב. "ארסנל קבוצה נהדרת עם הכדור, אבל אנחנו חזקים מאוד. אני מקווה שנצא עם היד על העליונה, ונתחזק במירוץ לאליפות". דרוגבה גם עקץ את חברו לשעבר לצ'לסי, וויליאם גאלאס, שמשחק עכשיו אצל התותחנים. "אני מקווה שאבקיע מול החברים שלי (גאלאס וקולו טורה), וגם הם יודעים שלא הולך להיות להם קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully