וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "הפסדנו עם הרבה כבוד"

נשיא ברצלונה, חואן לאפורטה לא לקח קשה את ההפסד בגביע לולנסיה. "אם תהיה לנו הזדמנות בליגה, ניקח אותה". מסי צפוי לחזור בתוך חודש

ישנן עונות שבהן ברור לכולם שלא הולכות להסתיים בתואר. זה קשור בחיבור הקבוצתי, בעמידה בלחצים, וחוסר היכולת לנצח גם במשחקים שאינם קריטיים, בכדי להעביר הצהרה ליריבות ולאוהדים. עונה שכזו נרשמת כרגע בקטלוניה, לאחר שברצלונה מצאה את עצמה ללא תואר נוסף העונה, אחרי הפסד בגביע אתמול (חמישי) לולנסיה 2:3 שמנע מהם הופעה בגמר. אך אם היה נדמה שההפסד יזעזע את המערכת, כפי שבדרך כלל קורה במועדון גדול כמו ברצלונה, הרי שההיפך הוא הנכון.

"הפסדנו עם הרבה כבוד", אמר נשיא המועדון, חואן לאפורטה. "אנחנו צריכים להמשיך הלאה, ואני חושב שהצורה בה הפסדנו תבטיח שהמוראל שלנו לא ייפגע". דווקא בעניין הזה לאפורטה צודק: הקבוצה הצליחה לחזור פעמיים למשחק, כשהכל כבר היה נראה גמור, והמשיכה להילחם עד לשניה האחרונה של המשחק. "אני חושב שהוכחנו שכשאנחנו משחקים טוב, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה", אמר הנשיא. "אם תינתן לנו עוד הזדמנות בליגה, אנחנו ננצל אותה".

החדשות הטובות שהגיעו לקבוצה היו בדמותו של לאונל מסי הארגנטינאי, שנפצע במהלך משחק ליגת האלופות מול סלטיק. השחקן היה צפוי להיעדר במשך זמן רב, אבל עכשיו מתברר שהוא מחלים טוב מהפציעה, ואמור לחזור לשחק בתוך חודש. "בדקנו שוב את הפציעה, והוא מחלים טוב", אמר הומרו דאגוסטינו, ראש המחלקה הרפואית של נבחרת ארגנטינה. "הפציעה הקודמת החלימה לחלוטין, והחדשה מחלימה מצויין. הוא מרגיש טוב וכבר לא כואב לו. נראה לי שהוא יכול לחזור לדשא בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully