וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: רפא מחכה לנובאק

נדאל גבר לראשונה בקריירה על בלייק, דיוקוביץ' הדיח את ואווינקה, השניים ייפגשו בחצי גמר קלאסי באינדיאן וולס. בנשים: יאנקוביץ' מחכה לאיבנוביץ'

טורניר האינדיאן וולס (סך פרסים של 3.5 מיליון דולר) מגיע לשלבי ההכרעה שלו, ולהפתעת רבים, עיקר העניין נסוב סביב משחקי היחידים ולאו דווקא בזוגות.

טורניר הגברים עומד לספק לחובבי הטניס מפגש קלאסי בין שניים מהטניסאים הטובים בדורנו, לאחר שהמדורגים 2 ו-3 בעולם, רפאל נדאל ונובאק דיוקוביץ', ייפגשו למשחק מסקרן. האלוף מאשתקד, רפאל נדאל, גבר הלילה (שישי) לראשונה בקריירה על ג'יימס בלייק האמריקאי 5:7, 6:3, 3:6, ובסיום המשחק כרע על ברכיו מהתרגשות. "זה לא רק הניצחון, אלא גם ההעפלה לחצי הגמר והניצחון הכפול על טניסאים גדולים כמו בלייק וצונגה", אמר הספרדי.

כאמור, בחצי הגמר מחכה לו אלוף אוסטרליה נובאק דיוקוביץ', שגבר ברבע הגמר 6:7, 2:6 על השוויצרי סטאניסלס ואווינקה. דיוקוביץ', שהפסיד בשנה שעברה לנדאל בגמר בקליפורניה, יודע שהיכולת הזו עלולה שלא להספיק לו מול הספרדי. "אי אפשר להציג כל הזמן את היכולת הכי גבוהה שלך", אמר הסרבי, "בגלל זה אני מסופק כל כך לנצח משחק כל כך קשה".

רוג'ר פדרר יפגוש הלילה את טומי האס ברבע הגמר, והמנצח יפגוש בחצי הגמר המנצח בין דויד נלבנדיאן למרדי פיש.

נשים: דאוונפורט חוששת מפציעה

גם בנשים משחקי חצי הגמר יספקו שני משחקים מבטיחים. ילנה יאנקוביץ' הסרבית עברה לשלב ארבע האחרונות אחרי שיריבתה ברבע הגמר, לינזי דאוונפורט, נאלצה לפרוש במהלך המערכה השנייה כשהיא בפיגור 6:2, 4:1. האמריקאית, שזכתה בעבר פעמיים באינדיאן וולס, אמרה ש"זו פציעה ישנה, שהייתה לי עוד לפני הטורניר, אבל במהלך המשחק פשוט לא יכולתי לזוז". בסביבתה של הטניסאית מדווחים על חשש מפציעה חמורה שתגרום לה להיעדר תקופה ארוכה מהמגרשים.

יאנקוביץ', המדורגת שלישית בעולם, תפגוש בחצי הגמר בדרבי קלאסי את בת ארצה אנה איבאנוביץ', שגברה ברבע הגמר על אנה זבורנבה 1:6, 4:6. אם המשחק יתעלה לרמה של המפגש האחרון בין השתיים, הרי שצפוי לנו תענוג אמיתי.

חצי הגמר השני אמור להיות דרבי מסקרן בין שתי טניסאיות תחרותיות (שלא תמיד הביעו חיבה פומבית אחת לשנייה), בקרב הרוסיות בין מריה שראפובה וסוטלנה קוזנצובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully