וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה הדיחה את ברצלונה מהגביע

גברה עליה 2:3 ועלתה לגמר הקופה דל ריי אחרי 3:4 בסיכום שני המשחקים. בראחה ומאטה כבשו בדרך לקרב על התואר מול חטאפה

ברצלונה עדיין רודפת אחרי ריאל מדריד, ברצלונה עלתה לרבע גמר ליגת האלופות, אבל ברצלונה גם עשויה לסיים את העונה ללא תואר. בהנחה שהאליפות כבר סגורה, לבלאוגרנה נשארה רק ליגת האלופות וזאת לאחר שהערב היא הודחה מהגביע אחרי הפסד 2:0 לולנסיה במשחק הגומלין בין השתיים בשלב חצי הגמר.

במשחק הראשון בין השתיים שלטה ברצלונה ללא עוררין, אבל החמיצה והחמיצה כדי לרדת מהמגרש עם תוצאת 1:1 שבירה מאוד. הערב גילו פרנק רייקארד וחניכיו כמה שבירה. הקטאלונים דווקא הגיעו לכמה הזדמנויות, בעיקר של הבלם גבי מיליטו, אבל שער של רובן בראחה הוותיק בדקה ה-18 העלה את המארחת ליתרון 0:1. דקה לסיום המחצית ניצל חואן מאטה חוסר עירנות בהגנת בארסה ועשה את ה-0:2 בקלות.

בדקה ה-72 צימק תיירי הנרי המחליף ובשלב הזה לברצלונה היה מספיק 2:2 בשביל לעלות, אבל מאטה כבש את השני שלו כעבור דקה והנחית את האורחים לקרקע. אלא שבארסה פשוט סירבה להיכנע ובדקה ה-79 סמואל אטו הוריד ל-3:2 והעלה את המתח במסטאייה לרמת שיא. במצב הזה ולנסיה בנתה כמה קווי ביצורים, לא הרשתה ליריבתה לכבוש שוב והחזיקה מעמד עד שריקת הסיום.

ולנסיה סובלת מעונה נוראית בכל קנה מידה, אבל אחרי האכזבות בליגת האלופות ובליגה, אולי זכייה בגביע מעט תמתיק את החודשים האחרונים. בגמר תפגוש הקבוצה של רונאלד קומאן את חטאפה, שהעפילה כבר אתמול אחרי שעברה את ראסינג סנטאנדר.

* במשחק מוקדם מהמחזור ה-25 בליגה הגרמנית, ניצחה פרנקפורט 1:2 את אנרגי קוטבוס. טימו רוסט העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-48, אבל שערים של קאיו בדקה ה-57 ומרקו רוס בדקה ה-65, עשו מהפך לטובתה של פרנקפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully