וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון לא תקבל נקודה בחזרה

20.3.2008 / 15:23

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה את ערעור הקבוצה בפרשת החזיז. חבר הנהלת חולון: "נצטרך לחיות עם ההחלטה"

נשיאות בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחתה היום בצהריים את בקשתה של הפועל חולון להחזיר לה את הנקודה שנלקחה ממנו בעקבות אירועי החזיז במלחה. העונש של חולון בעקבות אירועי החזיז היה הפסד טכני - 20:0 לירושלים, ועונש של ארבעה משחקי רדיוס, שעליו הגישה הקבוצה בקשת חנינה לנשיאות בית הדין העליון.

נשיאות בית הדין העליון דנה הבוקר בבקשת הפועל חולון והחליטה לדחות אותה - נשיאות בית הדין קבעה כי הפסד טכני אינו עונש אלא פועל יוצא מהרשעת הקבוצה בהפסקת המשחק. "חוקת הכדורסל הבינלאומית קובעת כי בכל הפסד טכני מקבלת הקבוצה המפסידה אפס נקודות ולכן לא רשאית נשיאות בית הדין העליון או כל גוף אחר לפעול בניגוד לחוקת הכדורסל ולהעניק נקודה לקבוצה שמפסידה הפסד טכני", נאמר בהודעת האיגוד.

במידה וחולון הייתה זוכה בנקודה שנלקחה ממנה בחזרה היא הייתה חולפת על פני הפועל ירושלים בדרך למקום השלישי בטבלה, ערב פתיחת הסיבוב השלישי, דבר שהיה משפיע מאוד על סדר משחקי הקבוצה בסיבוב השלישי. "זה ממש לא היה צפוי. באנו בהרגשה טובה שהפעם נקבל את הנקודה בחזרה אבל אין מה לעשות - נצטרך לחיות עם ההחלטה כמו שהיא. הוכחנו שעל המגרש אנחנו יכולים לכפר על הכול", מסר בתגובה חבר הנהלת חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully