וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הקהל נהנה, אנחנו לא"

אברהם גרנט יודע שה-4:4 הדרמטי בין צ'לסי לטוטנהאם יפגע בסיכוייהם לאליפות. רונאלדו שבר את השיא של ג'ורג' בסט, פרגוסון: "הוא מדהים"

"האוהדים נהנו, אנחנו לא", כך סיכם מאמן צ'לסי אברהם גרנט את הדרבי הלונדוני הנפלא שנערך אמש (רביעי) בוויט הארט ליין, שבסיומו נפרדו צ'לסי וטוטנהאם ב-4:4 דרמטי.

גרנט יודע על מה הוא מדבר. צ'לסי הובילה שלוש פעמים במהלך המשחק (0:1, 1:3 ו-3:4), אבל משחק הגנה שערורייתי איפשר לתרנגולים להשוות בכל פעם מחדש ולגזול מצ'לסי שתי נקודות קריטיות במאבק על האליפות. "הייתי מסופק מהתשוקה שלנו ומהשערים שכבשנו, אבל לא מספיגת השערים. זה היה משחק טוב עבור האוהדים אבל לא לנו, בגלל שהיה לנו חשוב לנצח ולא עשינו את זה".

צ'לסי יכלה להשתוות במספר הנקודות לשנייה ארסנל ולשמור על מרחק של שלוש נקודות מהמוליכה מנצ'סטר יונייטד, אך כרגע היא "רק" במקום השלישי במרחק חמש נקודות מהחבורה של פרגוסון. גרנט לא מאבד תקווה. "אנחנו עדיין במירוץ לאליפות ולא נפסיק להילחם", אמר הישראלי, שהוא וקבוצתו יארחו ביום ראשון הקרוב את ארסנל לדרבי לוהט נוסף, "כשאתה מוביל שלוש פעמים במשחק ולא מנצח בו - השחקנים לא יוצאים ממנו מאושרים, במיוחד במשחק שהם הפגינו בו רוח נהדרת. הובלנו 1:3 וספגנו שני שערים מקרנות. זה היה מאכזב. אחד האלמנטים החזקים אצלנו בקבוצה הוא דווקא ההתגוננות במצבים נייחים. אני לא יודע להסביר את זה".

גרנט הדיפלומט

גם בטוטנהאם התמוגגו מהתוצאה, בייחוד אחרי שהשוו בצורה דרמטית בדקה ה-88. "כל מי שהיה באיצטדיון נהנה ממשחק כדורגל גדול", אמר עוזר מאמן התרנגולים, גוסטבו פויט, "אולי חוץ משני השוערים. כל פעם שחזרנו למשחק, הם כבשו שוב. בסוף כמעט הוצאנו שלוש נקודות, אבל קודיצ'יני נתן הצלה מדהימה".

אירוע מסעיר נוסף במשחק היה על סף סיום המחצית, כשאשלי קול תיקל בפראות את אלן האטון. פויט, יחד עם כל הספסל של טוטנהאם, זינק ממקומו ודרש מהשופט שיראה לקול את הכרטיס האדום. בסופו של דבר, דווקא הלחץ של שחקני צ'לסי עשה את שלו, וקול קיבל רק צהוב. "ראינו כבר שעל דברים חמורים פחות שחקנים קיבלו אדום", אמר פויט, וייצג חלק מהאווירה השלטת באנגליה בימים אלה, שדורשת להחמיר עם קשיחות מיותרת של שחקנים (בעקבות הפציעה הנוראית של אדוארדו). ומה גרנט אמר על התקרית? "לא ראיתי את האירוע", אמר הישראלי בדיפלומטיות אופיינית, "באופן עקרוני אנחנו מכבדים את החלטות השופטים".

פרגוסון מהלל את רונאלדו

אדם נוסף שנהנה מהדרבי של לונדון היה אלכס פרגוסון, שהגדיל את הפער בפסגה מהכחולים. "המטרה שלנו הייתה לברוח קצת מארסנל, ועמדנו בה", אמר פרגוסון, "זו לא הייתה תצוגה גדולה שלנו, אולי היינו רגועים מדי ליד השער".

"המירוץ לאליפות יהיה צמוד מאוד עד לסיום", אמר הסקוטי הוותיק, "צ'לסי תהיה המפתח במירוץ, בגלל שהיא תארח אותנו ואת ארסנל בסטמפורד ברידג'. הקבוצה שתהיה עקבית יותר, תזכה בתואר".

וכרגיל בשבועות האחרונים, היה זה כריסטיאנו רונאלדו שהציל את היונייטד, עם צמד מצוין שקבע שיא מועדון - 33 שערים בעונה לקשר (ורגלו עוד נטויה). "השיא הוא פשוט נפלא", אמר פרגוסון על הפורטוגלי, שניפץ את שיאו הוותיק של ג'ורג' בסט, "זה מראה על היכולת של השחקן הזה. מדהים שהוא הגיע להישג הזה מהעמדה שלו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully