וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם חוזר לנבחרת אנגליה

הקשר/דוגמן של הגלאקסי זומן לסגל על ידי קאפלו למשחק מול צרפת ויזכה לערוך את ההופעה ה-100 במדים הלאומיים. גם וולקוט חזר

דייויד בקהאם יכול להירגע. היום (חמישי) פרסם רשמית פאביו קאפלו את הסגל האנגלי לקראת משחק הידידות נגד צרפת בשבוע הבא, והקשר/דודמן של הלוס אנג'לס גלאקסי יזכה לערוך את ההופעה ה-100 במדי שלושת האריות.

בקהאם לא זומן למשחק הראשון בהדרכת קאפלו, מול שווייץ, אבל המאמן האיטלקי רמז בשבוע שעבר כי יזמן אותו בעתיד ואמר: "בקהאם יקבל את ההופעה ה-100 שלו אם יהיה בכושר משחק". מאז שיחק בקהאם 90 דקות במדי קבוצתו תחת עיניו הבוחנות של עוזר המאמן האיטלקי פרנקו באלדיני, ששמע מרוד חוליט, מאמן הגלאקסי, כי הקשר כשיר ומוכן לחזור לנבחרת.

מי שיעשה קאמבק - 22 חודשים אחרי ששיחק בנבחרת לראשונה ונלקח למונדיאל - הוא תיאו וולקוט, בן 19 ביום ראשון הקרוב. גבריאל אגבונלאהור, שהחמיץ הזדמנות לבכורה בנבחרת נגד שווייץ בגלל פציעה, יקבל הזדמנות נוספת. מגנה של מידלסברו דיוויד וויטר וחלוצה של פורטסמות ג'רמיין דפו זומנו גם הם.

הסגל המלא:
שוערים: דיוויד ג'יימס (פוטסמות), סקוט קארסון (אסטון וילה), כריס קירקלנד (וויגן).
הגנה: ווין ברידג' (צ'לסי), אשלי קול (צ'לסי), ווס בראון (מנצ'סטר יונייטד), ריו פרדיננד (מנצ'סטר יונייטד), גלן ג'ונסון (פורטסמות), ג'ולן לסקוט (אברטון), ג'ון טרי (צ'לסי), מתיו אפסון (ווסטהאם), דיוויד וויטר (מידלסברו), ג'ונתן וודגייט (טוטנהאם).
קשרים: סטיבן ג'רארד (ליברפול), גארט בארי (אסטון וילה), ג'רמיין ג'נאס (טוטנהאם), אואן הארגריבס (מנצ'סטר יונייטד), ג'ו קול (צ'לסי), אשלי יאנג (אסטון וילה), שון רייט פיליפס (צ'לסי), דיוויד בנטלי (בלקבורן), פרנק למפארד (צ'לסי), דיוויד בקהאם (ל"א גלאקסי), סטוארט דאונינג (מידלסברו).
התקפה: גבריאל אגבונלאהור (אסטון וילה), מייקל אואן (ניוקאסל), ווין רוני (מנצ'סטר יונייטד), פיטר קראוץ' (ליברפול), ג'רמיין דפו (פורטסמות), תיאו וולקוט (ארסנל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully