וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם וארליך העפילו לחצי הגמר באינדיאן וולס

צמד הטניסאים הישראלי גבר 3:6, 4:6 על מאהש בופאטי ומארק נואלס. גברים: נדאל נקם בצונגה. נשים: שראפובה כבר בחצי הגמר

אחרי האכזבות משחר פאר ודודי סלע, שמתקשים לעשות את ההתקדמות מתחילת השנה, יש לנו הרבה נחת מהצמד הישראלי, אנדי רם ויוני ארליך, שהעפילו הלילה (רביעי) לחצי גמר טורניר אינדיאן וולס (פרסים בסך 3.589 מיליון דולר).

רם וארליך גברו ברבע הגמר על מאהש בופאטי (הודו) ומארק נואלס (בהאמס) תוך שעה ורבע 3:6, 4:6. במערכה הראשונה הצמד הישראלי שבר שלוש פעמים את יריביהם לעומת פעמיים של מירני ומארי ובמערכה השנייה השיגו רם וארליך שתי שבירות, שהכריעו את ההתמודדות. בשלב הבא יפגוש הצמד הישראלי את מקס מירני (בלארוס) וג'יימי מארי (בריטניה), שהפתיעו את הצמד הטוב בעולם, האחים בוב מייק בריאן, 7:5, 4:6, 6:10 ברבע הגמר.

נדאל נקם בצונגה

במוקד משחקי שמינית גמר הגברים בטורניר עמד המפגש בין רפאל נדאל, המדורג שני, לג'ו ווילפריד צונגה. לנדאל היה חשבון פתוח עם הצרפתי שהדהים אותו בחצי גמר אליפות אוסטרליה בתחילת השנה, והוא גמל לו עם ניצחון דרמטי של 7:6, 6:7, 5:7. יריבו הבא של נדאל יהיה ג'יימס בלייק המקומי, שניצח את רישאר גאסקה 4:6, 2:6.

המדורג ראשון, רוג'ר פדרר, שייט לרבע הגמר עם 3:6, 4:6 על איבן ליוביצ'יץ' האנמי, ושוב הראה סימנים של חזרה לכושר. לצערו של פדרר, הוא לא יזכה לנקום באנדי מארי, שהדיח אותו מטורניר דובאי, מאחר והסקוטי שהיה אמור לפגוש את פדרר ברבע הגמר הפסיד לטומי האס 2:6, 7:5, 6:3.

נובאק דג'וקוביץ', המדורג שלישי, גבר בקלות על ג'יזרמו קניאס הארגנטינאי 2:6, 3:6, וגם בשלב הבא הוא לא צפוי להיתקל בקשיים מול השוויצרי סטניסלאס וואורינקה. רבע הגמר הנותר יפגיש בין דויד נלבנדיאן, שגבר על חואן קרלוס פררו 2:6, 2:6, למרדי פיש האמריקאי, שניצח את לייטון יואיט 5:7, 6:3, 6:7.

בטורניר הנשים המקביל, סידרו לעצמן מריה שראפובה וסבטלנה קוזנצובה מפגש כל רוסי בחצי הגמר. שראפובה, שעדיין לא הפסידה מתחילת השנה, הדיחה ברבע הגמר את האלופה היוצאת דניאלה האנטוחובה 6:7, 1:6, ואילו קוזנצובה דילגה מעל אנגניישקה ראדוונסקה הפולניה עם 2:6 ,4:6 חלק. הסרבית אנה איבנוביץ' העפילה לחצי הגמר אחרי שניצחה את הרוסיה ורה זבונרבה 1:6, 4:6. איבנוביץ' בת ה-20 אמרה בסיום: "אני חושבת שהצגתי שמץ מהטניס הכי טוב שלי, ואני שמחה על כך. במערכה השנייה איבדתי קצת מהקצב שלי, אני שמחה שנישארתי רגועה". איבנוביץ' תחכה למנצחת חצי הגמר השני בין ילנה ינקוביץ' לפייבוריטית של הקהל, לינדזי דבנפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully