וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאיירן הולכים על הטרבל

פרנק ריברי ומירוסלב קלוסה ניצחו עם באיירן 0:2 את וולפסבורג ועלו לגמר הגביע. בספרד, חטאפה עלתה לגמר. בצרפת, מארסיי בחוץ

לפליקס מגאת' היו מחשבות על נקמה באקסית, אך זה ממש לא עבד, כאשר האלופה המיועדת בליגה הגרמנית, באיירן מינכן, ניצחה 0:2 את וולפסבורג בחצי גמר הגביע, ובכך הבטיחה את מקומה בגמר, שם תפגוש את בורוסיה דורטמונד, שניצחה אתמול (שלישי) 0:3 את ינה מליגת המשנה.

בעונה שעברה באיירן עשתה בושות והודחה מהמפעל כבר בסיבוב השלישי אחרי שהפסידה 4:2 לאאכן, אבל הפעם נראה שהיא הולכת עד הסוף. פרנק ריברי ומירוסלב קלוסה כבשו אחרי מחצית ראשונה מאופסת, והבטיחו את המקום של הבווארים בגמר: אחרי שעה של משחק קלוסה הזין את ריברי בכדור ובעט לשוער וולפסבורג, דייגו בנאגליו, בין הרגליים. שש דקות מאוחר יותר קלוסה סגר את הסיפור, והשאיר לבאיירן חלומות על הטרבל: אליפות, גביע וגביע אופ"א.

* בספרד, חטאפה, קבוצתו של מיכאל לאודרופ, העפילה הערב, שנה שנייה ברציפות, לגמר הגביע הספרדי. הקבוצה מהפרבר המדרידאי סיימה בתיקו 1:1 עם סנטאנדר ב'אל סרדינרו' בגומלין חצי גמר. במשחק הראשון ניצחה חטאפה 1:3, ובסיכום הכללי 2:4. פדרו מוניטיס העלה את הקבוצה ממחוז קנטרבריה ליתרון בדקה התשיעית, אבל סנטאנדר הייתה חייבת עוד שער כדי לעלות.

בדקה ה-75 ניחתה עליה מכה כאשר אוסקר סראנו הורחק. חמש דקות לאחר מכן הגיע שער השיוויון של חאבייר קאסקרו, שחתם את התוצאה. חטאפה, שפגשה בשנה שעברה את סביליה והפסידה, תחכה בגמר למנצחת בהתמודדות בין ולנסיה וברצלונה. המשחק הראשון בין השתיים הסתיים בתיקו 1:1 בקמאפ נואו.

* בשמינית גמר הגביע הצרפתי ארבע קבוצות נוספות הבטיחו את עלייתן לשלב הבא, אך ההפתעה שייכת לכארקפאו, שהדיחה את מארסיי 0:1 משער שנכבש כבר אחרי שש דקות. גם בורדו (שניצחה את ליל 0:2), מץ (שניצחה 0:1 את לוריין) ואמיין (שניצחה 1:3 בפנדלים את ארלה, 1:1 בהארכה) עלו לרבע הגמר.

* במשחק השלמה בליגה ההולנדית, נפרדו פ.ס.וו איינדהובן ואייאקס בתיקו נטול שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully