וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו לאינטר וליובנטוס, הפסד למילאן

האלופה שמטה שתי נקודות מול גנואה (1:1), פלה הורחק, הקבוצה של אנצ'לוטי הפסידה 2:1 לסמפדוריה. לאציו גברה על רומא 2:3

כל משחקי המחזור ה-29 בליגה האיטלקית התקיימו הערב (רביעי) כאשר במוקד האלופה מזה שנתיים ברציפות, אינטר, שמטה שתי נקודות יקרות ב-1:1 מול גנואה. אינטר הוליכה משלב מוקדם, איבדה את פלה בכרטיס אדום וספגה שוויון בדקות הסיום. היריבה העירונית, מילאן, הפסידה 2:1 ליריה הצמודה בקרב על כרטיס לאירופה, סמפדוריה. יובנטוס יצאה מאמפולי רק עם 0:0 וגם פיורנטינה הפסידה - 2:0 לנאפולי. הדרבי של רומא הסתיים בניצחון לאציו 2:3.

אינטר - גנואה 1:1

האלופה קיוותה לנצח ולקוות להפסד של רומא בדרבי ובפתיחה העניינים הלכו טוב. כבר בדקה ה-11 זלאטן איברהימוביץ' פרץ וצד שמאל וסידר לדוד סואזו את הסיפתח של הנראזורי. העניינים המשיכו כמו שצריך עד לדקה ה-40 אז ספג פלה צהוב שני והורחק. גנואה החלה להעיז אך רק בדקה ה-85 מרקו בוריילו ניצל הדיפה לא מוצלחת לבעיטה של יוריץ' וכבש.

סמפדוריה - מילאן 1:2

בדו-קרב בין המדורגות 5 ו-6 ניצחה דווקא המדורגת במקום השישי. כבר בדקה ה-10 החלו הצרות של מילאן כאשר קאקה נכנס לתיקול עם מאג'יו ויצא ממנו בצליעה. הברזילאי לא הצליח להתאושש והוחלף. 2 דקות לאחר מכן אותו כריסטיאן מאג'יו כבש את הראשון של סמפדוריה מקרוב אחרי בישול של סמארקו. 13 דקות לאחר מכן ג'נארו דלווקיו כבש את השני תוך שהוא מנצל איבוד של סיידורף ורשלנות של קלאדזה. מילאן עוד צימקה בדקה ה-71 משער של אלברטו פאלושצ'י הצעיר, שהחליף את קאקה, אבל יותר מזה הרוסונרי לא השיגו. מילאן נותרת חמישית, אבל הפער מסמפה הצטמצם לנקודה.

אמפולי - יובנטוס 0:0

היום נודע שהנהלת יובנטוס אישרה הקמת אצטדיון חדש, אבל אם הגברת הזקנה תמשיך להראות כך, לא בטוח שיהיה מי שיבוא לחנוך את האצטדיון לכשהוא ייבנה. משחק רע מאוד של יובה כאשר בסיומו היא נותרת שלישית ומפספסת הזדמנות לקצץ פערים מהצמרת.

רומא - לאציו 3:2

רומא היכתה ראשונה בדקה ה-31 כאשר דאבל-פס בין ווצ'ניץ' לפרוטה הוביל לכדור רוחב של האחרון שלאחר ניסיון הרחקה כושל פגע בכתפו של טאדיי ונכנס. בדקה ה-44 גוראן פאנדב הישווה בניגוד למהלך המשחק. רוקי השלים את המהפך בדקה ה-58 עם פנדל מדוייק, אך היתרון של לאציו החזיק מעמד שלוש דקות בלבד עד שסימונה פרוטה השווה. המשחק נראה בדרך לשוויון אך בדקה ה-90 בראמי כבש וניצח את המשחק עבור לאציו. רומא פספסה הזדמנות להתקרב לאינטר.

תוצאות נוספות:

קטאניה סיינה 0:0
פארמה - פאלרמו 1:2, לפארמה: מקדולנד מריגה ואיגור בודאן. לפאלרמו: אדיסון קבאני.
פיורנטינה - נאפולי 2:0, אזקייל לאבזי כבש צמד
קליארי - אטאלנטה 0:1, רוברט אקוואפרסקה
ליבורנו - רג'ינה 1:1, לליבורנו: אריון בוגדאני. לרג'ינה: פרנקו ברנייזה
טורינו - אודינזה 1:0, סימונה פפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully