וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוט של גרנט, החלום שלנו

צ'לסי סיימה ב-4:4 עם טוטנהאם, באחד המשחקים המדהימים שנראו השנה בממלכה. יונייטד פתחה פער בפסגה אחרי 0:2 על בולטון

קרב האליפות המרתק באנגליה ממשיך ולא עצר גם באמצע השבוע. ייתכן שיהיו כאלה שיחלקו על הדעה, יהיו כאלה שלא יאהבו אותה, אבל היום הוכח, כמעט באופן נחרץ, כי הפרמיירליג היא הליגה הכי טובה באירופה ובעולם. שני משחקים נערכו הערב (רביעי) והקצב המסחרר שלהם הדהים שוב את כולם - שחקנים, מאמנים, וכמובן, אותנו, הצופים.

באנגליה, כמו בחלקים נרחבים של העולם, בניגוד לישראל, הבינו כי כדורגל ללא שערים מבריח את הקהל מהמגרשים. חשוב לנצח, חשוב להשיג נקודות, אבל אף קבוצה לא רוצה שמשחקיה יהיו מיותמים משערים רק כדי להשיג נקודה מסכנה. קחו את טוטנהאם כמשל. 109 שערים הובקעו במשחקי הקבוצה הלונדונית ב-30 משחקי ליגה. חלק גדול מהם הרעידו את הרשת שמאחורי שוערה פול רובינסון, אבל הקהל בוויט הארט ליין יוצא מסופק פעם אחר פעם.

היום לדוגמא, רביעייה נכבשה לרשתה של טוטנהאם על ידי צ'לסי של אברהם גרנט, אבל בכל זאת התרנגולים לא הפסידו, ואף היו קרובים לנצח. בסוף זה נגמר בתיקו 4:4, באחד המשחקים המדהימים שנראו השנה בממלכה. השערים במשחק המרתק החלו ליפול כבר בדקה השלישית והחגיגה האדירה נסתיימה רק בדקה ה-88 עם שער שיוויון של רובי קין. התיקו של צ'לסי בוויט הארט ליין מרחיק אותה מהתואר. היא יכלה להשוות את מניין נקודותיה לזה של ארסנל, אבל לא הצליחה לעשות כן וכעת היא מרוחקת שתי נקודות מהתותחנים וחמש ממנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים לא היו שותפים אמנם למשחק משוגע כמו בלונדון, אבל הם עשו את שלהם והתקרבו עוד קצת למטרה. בעצם, אפשר לומר שכריסטיאנו רונאלדו קירב אותם. התותח הפורטוגלי כבש את שני השערים ב-0:2 על בולטון בבית והוא אוחז ב-24 שערים בליגה. יונייטד פתחה פער של שלוש נקודות מהשנייה בטבלה, ארסנל.

טוטנהאם-צ'לסי 4:4

למיליונרים היו מספר מטרות במשחק הזה. הראשונה הייתה כמובן לנצח. השנייה הייתה לנקום את ההפסד בגמר גביע הליגה לספרס. כזכור, התרנגולים גברו 1:2 על הכחולים בוומבלי, אחרי פיגור, והניפו את הגביע הראשון שחולק העונה באי. השלישית הייתה להמשיך את רצף הניצחונות בליגה, שעמד על שלושה.

צ'לסי הייתה טובה מאוד, אבל טוטנהאם לא פחות. דרמה אדירה, שכללה שמונה שערים לא איכזבה אותנו, אבל היא לא עזרה לאברהם גרנט ולחניכיו להשיג את שלוש המטרות. המנג'ר הישראלי, שיכול היה לסגור עוד את הפער מהמוליכות איבד בדקה ה-88 שתי נקודות יקרות. בעוד מספר ימים תארח צ'לסי בסטמפורד ברידג' את ארסנל. היכולת ההתקפית יכולה להספיק למיליונרים, ההגנתית ממש לא.

המשחק נפתח בצורה מהממת. דידייה דרוגבה בעט כדור חופשי, שפגע בחומת התרנגולים. הכדור הוגבה חזרה לרחבה, והחלוץ האפריקאי רץ לנגוח מקרוב פנימה כדי להעלות את קבוצתו ליתרון כבר בדקה השלישית. טוטנהאם לא נשברה. ג'רמיין ג'נאס העלה כדור חופשי מצוין, והבלם ג'ונתן וודגייט, שכבש את שער ניצחון בגמר גביע הליגה, התרומם והרטיט את הרשת. 1:1 אחרי 12 דקות. שמונה דקות לאחר מכן עשה ג'ו קול פריצה נהדרת ושיחרר קטנה למיקאל אסיין, שהמשיך באלגנטיות פנימה.

שבע דקות בתוך המחצית השנייה, מסר סולומון קאלו לג'ו קול. הקשר הנהדר בעט כדור שפגע בפול רובינסון ועשה קשת גדולה פנימה. 1:3 לצ'לסי. אבל שוב התרנגולים לא ויתרו. דימיטאר ברבאטוב נגח כדור קשתי, אחרי הרמת קרן לפינה של קרלו קודצ'יני, שלא יכל להציל. טום האדלסטון קבע שיוויון בדקה ה-75, אחרי בעיטה מסובבת יפה לפינה הרחוקה. 3:3 מדהים. ארבע דקות לאחר מכן נמשכה הדרמה עם שער שני של המצטיין במשחק, ג'ו קול. אי אפשר לבקש יותר. שתי דקות לסיום, איזן רובי קין, בפעם השלישית במשחק, עם שער נדיר.

מנצ'סטר יונייטד-בולטון 0:2

השדים האדומים פגשו את אחת משלוש הקבוצות היחידות בפרמיירליג שהנחילה להם הפסד (1:0). זה היה במחזור ה-14. אגב, כובש שער הניצחון היה הצרפתי ניקולאס אנלקה, שבינתיים הספיק לעבור בחלון ההעברות בינואר לצ'לסי. הקבוצה של גארי מגסון הגיעה לאולד טראפורד כשחרב הירידה מונחת על צווארה.

תמיר כהן לא נכלל בהרכב של גארי מגסון למשחק. כבר בדקה התשיעית עלתה היונייטד ליתרון. כריסטיאנו רונאלדו, מי אם הוא לא, ניצל ערבובייה ברחבה אחרי הרמת קרן של נאני, כדי לכבוש. בדקה ה-20, בעיטה חופשית מכ-25 מטרים לשדים. נו, תנחשו מי ניתב את הכדור באלגנטיות ועקף את החומה? שער מספר 24 בליגה לפנומן הפורטוגלי. עד הסיום נשמרה התוצאה ומנצ'סטר השיגה עוד שלוש נקודות. היא פתחה פער של שלוש נקודות מארסנל, השנייה בטבלה, ופער של חמש מצ'לסי. אחרי שאיבד את הגביע האנגלי, לאלכס פרגוסון כל הרצון שבעולם לשמור על התואר הנכסף. כרגע, נראה כי יצליח. במחזור הבא תפגוש היונייטד את ליברפול לקרב ענקים. ניצחון שם, ותיקו בין הלונדוניות, ארסנל וצ'לסי, יקרב את מאוד את הסר לאליפות. בולטון, מצידה ממשיכה להסתבך אי שם בחלק התחתון של הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully