וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע של אינה

בגיל 40, הגארדית הוותיקה הוליכה את חברותיה לניצחון 61:65 בגמר הגביע. טלי נוי: "כל העיר היתה מאחורינו". צפו בתקציר המשחק ובטקס

ברני ארדוב

התקציר באדיבות הערוץ הראשון

אומרים שבמשחקים גדולים מגיעה שעתם של השחקנים הגדולים. אז אינה גורביץ' הוכיחה הערב (רביעי) שהיא בהחלט שחקנית גדולה. בגיל 40, הגארדית הוותיקה של רמלה הוליכה את חברותיה לניצחון 61:65 בגמר הגביע על רמה"ש עם 19 נקודות והקרבה אדירה. קבלנית התארים של הכדורסל הישראלי לקחה עוד תואר ואף אחד לא מוכן להמר שזה האחרון.

שתי הקבוצות נראו עייפות אחרי יומיים בלבד של מנוחה מחצי הגמר ובמהלך 40 הדקות אף קבוצה לא הצליחה לייצר מספיק אנרגיה כדי לברוח ליריבתה. רמלה הגיעה ליתרון שיא של 9 נקודות במהלך המחצית הראשונה, אבל ג'יה פרקינס (24 נק') וידאה שרמה"ש תישאר במשחק עד הסוף. בדקה האחרונה, היה זה קור הרוח של קטיה אברמזון (13 נק' ו-9 ריבאונדים) מקו העונשין וההגנה המעולה של טלי נוי שהובילה לכך שברמלה יחגגו זכיה בגביע גם השנה.

מאמנת רמה"ש, אורנה אוסטפלד, אמרה בסיום: "הרבה דברים לא הלכו לנו. אין ספק שהבנות עשו את המקסימום, אבל קשה לנצח עם 61 נקודות. עשינו כמה טעויות שעלו לנו ביוקר". גארדית רמלה המאושרת, טלי נוי, אמרה: "שי דורון הביאה אותנו לאיפה שאנחנו היום. העיר נמצאת מאחורינו כולה".

אלי רבי, שהביא גביע שני ברציפות לרמלה, סיכם: "במעט זמן שהיה לנו דיברנו על זה שכל נקודה חשובה. חשוב היה לתפקד במאני טיים כמו שצריך. אמנם לא עשינו דברים גדולים בהתקפה, אבל הצלחנו להיות טובים בהגנה, וזה מה שניצח. רמלה זו קבוצה שהמטרות שלה הן זכייה בתארים". שי דורון, שהתקשתה להירגע, הוסיפה: "שיחקתי כל כך רע ובכל זאת ניצחנו, וזה מדהים. אינה הייתה מדהימה היום, קטיה עם העונשין, כל אחת נתנה מה שהיא יכלה וזה הספיק היום. ראיתי את הגביע וכל כך רצינו את זה. רמת השרון שיחקה מדהים, נתנה פייט אבל היינו חייבות לנצח".

גיבורת הניצחון, אינה גורביץ', אמרה בסיום "קבוצה שמשחקות בה אינה גורביץ' ושי דורון יכולה לנצח את כולן, זו הקבוצה הכי טובה".

מהלך המשחק

שריל בייקר פתחה עם חדירה ושתיים מהירות, רמה"ש ניסתה להגיב ללא הצלחה ושי דורון הוסיפה עוד שתיים בריבאונד התקפה. עוד סל ועבירה של מישל סנואו ואנחנו כבר ביתרון 0:6 מוקדם של רמלה. שלשה של טרוינה העלתה סוף סוף את רמה"ש על הלוח. ג'יה פרקינס הוסיפה ג'אמפ וצמצמה את הפער לנקודה - 5:6. רמה"ש התחילה להכניס כדורים לויליפיץ' אבל דווקא שתי מתפרצות איפשרו לפרקינס וטרוינה להעלות את אוסטפלד ליתרון ראשון. רמלה המשיכה לאבד ורבי לקח פסק זמן בפיגור 12:8.

סנואו ובייקר החזירו את רמלה ליתרון לאור התקפה מבולבלת של רמה"ש שאיפשרה מתפרצות. עד לסיום הרבע רמה"ש התעשתה וצמצמה לפיגור מינימלי - 16:18 בסיום הרבע. פתיחת הרבע השני היתה מבולבלת אצל שתי הקבוצות עם הרבה עבירות ואיבודים. מוניק קוקר דאגה שרמה"ש תישאר קרובה עם שלשה, לפחות עד שגורביץ' קלעה שלשה מהצד השני וקבעה 21:25 לרמלה. רמה"ש ניסתה להישאר צמודה אבל הנקודה העשירית של גורביץ' העלתה את רמלה ליתרון שיא - 24:32.

פרקינס ניסתה להחזיר, אבל גורביץ' החזירה עם השלשה השלישית שלה. ג'יה פרקינס ראתה שהעניינים מתחילים לצאת מכלל שליטה והורידה חזרה ל-4 הפרש - 31:35. עד לסיום המחצית, שתי הקבוצות החליפו סלים ורמלה ירדה להפסקה ביתרון 33:38. אינה גורביץ' וג'יה פרקינס הובילו את שתי הקבוצות עם 15 נקודות כ"א. הרבע השלישי נפתח עם שלשה יפה של בייקר. טרוינה החזירה עם ג'אמפ והוסיפה עוד 2 במתפרצת כדי להחזיר את רמה"ש לעניינים - 37:41 לרמלה.

רמה"ש החלה ללחוץ וחזרה עד לפיגור נקודה לפני שאינה גורביץ' חזרה לעניינים והעלתה את רצלה ליתרון 44:50 שתיים וחצי דקות לסיום הרבע. סנואו הוסיפה עוד שתיים, אבל ג'יה פרקינס לא נתנה לרמלאיות לברוח - 48:52 לרמלה בסיום הרבע. ויליפיץ' פתחה את הרבע עם 2 קשות מתחת לסל ומוניק קוקר עשתה שוויון בהתקפה לאחר מכן. מישל סנואו החזירה את היתרון לרמלה אחרי מסירה טובה של שי דורון וקטיה אברמזון תיקנה החטאה של סנואו וקבעה 52:56 לרמלה.

לימור מזרחי התעוררה וקברה שלשה, שריל בייקר החזירה עם 2 בצד השני. שתי הקבוצות הירבו להחטיא בדקות הבאות. הכדורים נעצרו בחלק הקדמי של הטבעת, מה שמעיד בד"כ על עייפות. פרקינס העלתה את רמה"ש ליתרון 58:59 עם שתיים מהקו, אבל סלווין החזירה עם שלשה גדולה. פרקינס קלעה עוד 2 ודקה לסיום המשחק בשוויון 61:61. רמלה הלכה לקטיה אברמזון שספגה עבירה והלכה אל הקו. הצעירה שמה שתיים מהקו בלי בעיות והעלתה את רמלה ליתרון 2. רמה"ש ניסתה ללכת על פרקינס אבל איבוד כדור רשלני סגר למעשה את המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully