וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "לא חשבתי שאחזור לאמן העונה"

19.3.2008 / 18:45

עודד קטש מונה למאמן גליל עליון ויחליף את דני פרנקו, שפוטר. גורם בקבוצה הזהיר: "החיבור המחודש 'קטשפר' עוד יוריד את גליל ליגה"

בפגישה שנערכה היום (רביעי) בצהריים בין עודד קטש ובעלי גליל עליון חיים אוחיון סוכם על חזרתו של המאמן לקבוצה, אותה עזב בתחילת העונה לטובת מכבי תל אביב. עוזרו של קטש בקבוצה יהיה אורן עמיאל. יצוין כי ככל הנראה גם נתי כהן יישאר בתפקידו כעוזר. אגב, בכך יחזור הצמד 'קטשפר' לשתף פעולה. בעבר זה היה במכבי תל אביב כצמד שחקנים. כעת, קטש יהיה המאמן, בעוד שפר יכדרר.

קטש יחליף בתפקיד את דני פרנקו, רק שלושה חודשים בלבד אחרי שהחליף בתפקיד את אלי קנטי, שהתפטר. בהודעה רשמית שהוציאה הקבוצה נמסר: "גליל עליון החליטה להפסיק את עבודתו של דני פרנקו כמאמן. במקומו פנה חיים אוחיון לעודד קטש להתגייס ולקחת את המושכות של הגליל מחדש, עודד נענה בחיוב, ויתחיל את עבודתו ביום חמישי".

השחקנים והצוות הניהולי קיבלו את הידיעה על עזיבתו של דני פרנקו בהלם, שעה שחיכו למאמן שיעביר את אימון הערב. גורם בגליל מסר בתגובה: "מה שעשו לדני נקרא בשפת המקצוע 'אמבוש'. כשהוא הביא את ג'וואד וויליאמס השבוע הוא קיבל את הרושם שיש לו גב, אבל מה שעשו לו גובל בחוצפה. עודד הצליח פה בעבר ואני מקווה שהוא יוציא את הגליל מהמקום האחרון בליגה. בסך הכול הוא לוקח צ'אנס אמיץ שלא הרבה מאמנים היו לוקחים כיוון שאם הוא ירד ליגה, אני לא רואה קבוצה בליגת העל שתתקרב אליו. בסופו של יום, עוד החיבור קטשפר יוריד את גליל ליגה".

קטש, אשר שיחק בגליל בעונת 94/5, נחשב לאחד מגדולי השחקנים מכבי תל אביב והכדורסל הישראלי, אך לא בלט בתור מאמן. בתחילת עונת 2004/5 הוא מונה למאמן גליל עליון ובאותה עונה הוביל את הגליל למקום השני בתום העונה הסדירה. את העונה שאחרי הוא החל כמנג'ר, כשאורן עמיאל, חברו הטוב, מאמן. שגליל החלה לאבד גובה הוא לקח פיקוד ואימן את הקבוצה. בסוף העונה שעברה לאחר שהפסיד בחצי גמר הפיינל פור למכבי תל אביב, קיבל את משרת המאמן של הצהובים. במכבי העניינים לא צלחו לקטש ואחרי פחות מחצי שנה סיכם עם המועדון על סיום עבודתו.

הגליל הסתבכה מתחילת העונה במאבקי תחתית. את העונה פתח אלי קנטי בתור מאמן, ובכל תקופתו השיגה הקבוצה רק שני ניצחונות בליגה ועוד שני ניצחונות באירופה. עם מינויו של דני פרנקו השיגה הקבוצה עוד שלושה ניצחונות בליגה, אך הודחה מאירופה והשבוע הסתבכה במקום האחרון, אחרי הפסד 94:80 להפועל גלבוע/עפולה. בקבוצה החתימו רק לפני שלושה ימים את ג'וואד וויליאמס, זר אמריקאי שזכה באליפות המכללות, ואמור להציל את הקבוצה מירכתי הטבלה.

"מדובר בהחלטה אישית שלי. החלטתי לקחת אחריות נוכח מצבה של הקבוצה בטבלה", אמר הבעלים חיים אוחיון. "לכן נפרדנו מדני פרנקו. עודד קטש מחוייב לגליל ואנחנו לו. הפנייה התקבלה אצל קטש בחיוב. הוא יודע שעומדת בפניו משימה קשה והוא בא לעבוד קשה. נכון לרגע זה מדובר עד סוף העונה, אבל היחסים בינינו טובים. היה דחוף להביא מאמן. שניהם, קטש ועמיאל, יבואו לעזור. יש לשניהם מחוייבות לגליל".

בראיון לאתר מנהלת הליגה אמר קטש: "נפגשתי עם אוחיון, הוא קרא לי לחזור לגליל והאמת היא שלא חשבתי שאחזור לאמן העונה, אבל המצב פשוט התבקש. כשהבנתי שבכל מקרה דברים הולכים להשתנות, בהחלט שמחתי להענות ולהגיע. אני בא עכשיו ואעשה את המקסימום שיהיה יותר טוב עבור המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully