וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "איברהימוביץ' התנצל"

מאמנה של אינטר טוען שהחלוץ השבדי התנצל על הדברים הקשים שאמר: "הכול בסדר בינינו". דירקטוריון יובנטוס אישר בניית איצטדיון חדש

מאמן אינטר, רוברטו מאנצ'יני, טוען שחלוץ הקבוצה, זלאטן איברהימוביץ', התנצל על הדברים הקשים שאמר נגד מאמנו ביום ראשון.

כזכור, המצלמות תפסו את איברה ממלמל: "שיילך כבר, החרא הזה" לאחר שמאנצ'יני החליף אותו בניצחון 1:2 על פאלרמו. לאחר המשחק, השבדי טען בתוקף שהוא לא עשה או אמר שום דבר לא ראוי: "הבעתי את אכזבתי מהחילוף ומההחמצות שלי. מעולם לא אמרתי משהו נגד המאמן".

גרסת המאמן לדברים היתה מעט שונה: "הכול בסדר ביני לבינו. איברהימוביץ' הוא כזה, אין מה לעשות. הוא התנצל בפניי ואני מבין שדברים כאלו קורים כששחקן מוחלף, זה קורה כל הזמן". מאנצ'יני חשף שגם לו היתה תקרית דומה בתור שחקן: "גם אני הוחלפתי פעם ע"י ווז'דאן בושקוב ואמרתי לו דברים מאוד חמורים. אח"כ הרגשתי רע עם מה שאמרתי והתנצלתי בפני המאמן ובפני חבריי לקבוצה".

בזמן שבאינטר מכבים שרפות בדרך לאליפות שלישית ברציפות, אצל יובנטוס עוסקים בבנייה תרתי משמע. דירקטוריון המועדון אישר בניית איצטדיון חדש עבור הקבוצה בעלות כוללת של 82 מיליון יורו. האיצטדיון אמור להיבנות על חורבותיו העתידיות של הדלה אלפי המיתולוגי. הכוונה לבנות איצטדיון חדש היתה קיימת עוד לפני פרשת השחיתות ונדחתה לאחר הטלטלה שעברה על המועדון בעונה בשתי העונות האחרונות. האיצטדיון החדש אמור להיות מוכן לעונת 2011/12 ועד אז יובה תמשיך לחלוק את האיצטדיון האולימפי בעיר עם היריבה העירונית, טורינו.

הדלה אלפי נבנה לכבוד המונדיאל ב-1990 אך הוכיח את עצמו כמאוד לא פופולרי בקרב האוהדים, בעיקר בגלל מסלול הריצה הרחב שיצר חייץ גדול מאוד בין היציעים לבין המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully