וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה: אייברסון שב לזירת הפשע

יותר משנה לאחר הטרייד לדנבר, הלילה ישוב הגארד לראשונה לפילדלפיה. בליייקרס פסימיים: ביינום יחמיץ כנראה את תחילת הפלייאוף

"רציתי להתרכז במשחק שלנו בדטרויט, אבל אני אשקר אם אני אגיד שלא חיכיתי לתאריך הזה כבר מזמן", כך אמר אחד אלן אייברסון לאחר הפסד הנאגטס הלילה בדטרויט ולפני הנסיעה הקצרה יחסית לפנסילבניה, שם הוא צפוי לעלות הלילה (בין רביעי לחמישי) לראשונה על הפארקט בוואצ'וביה סנטר מאז שעזב את הסיקסרס לפני יותר משנה.

קצת יותר מעשר עונות בילה הגארד בפילי, עשר עונות שכללו באמת הכול, החל מהגעה לגמר הפלייאוף ב-2001 וזכייה בתואר ה-MVP באותה שנה, דרך סיכסוכים מתוקשרים עם כל דמות סמכותית במועדון וכלה בהשעיות, מעצרים ומה לא. בקבוצה הודיעו כי לא מתוכננת קבלת פנים יוצאת דופן לאייברסון אולם הקהל צפוי לקבל אותו באהבה גדולה.

"אני החושב שהקהל יראה לו את ההערכה שמגיעה לו אחרי כל הדברים שהוא עשה למען המועדון הזה", אמר הבעלים אד סניידר, "הוא היה שחקן נפלא". אחרי הברכות, אייברסון והנאגטס ינסו לנצח את המשחק השני במסע משחקי החוץ שלהם שיכלול חמישה משחקים. הקבוצה של ג'ורג' קארל מפגרת במשחק וחצי אחרי גולדן סטייט במירוץ אחרי המקום השמיני במערב הצמוד.

כריס בוש קרוב לחזרה, אנדרו ביינום לא ממש

בטורונטו מפלס האופטימיות עלה אחרי שנודע שהקלע הבולט של הקבוצה, כריס בוש, ישוב לפעילות במשחק מול מיאמי בלילה שבין רביעי לחמישי. מי שבישר על החזרה היה כריס בוש עצמו, שרשם באתר האינטרנט שלו: "חדשות נפלאות! היישר ממכונת הדפוס! אני חוזר לשחק מחר!"

"התאמנתי בימים האחרונים והתחלתי לחזור לכושר, הברך שלי הגיבה בצורה די יפה. אני די מתרגש מכיוון שישבתי על הספסל תקופה ארוכה מדי ועכשיו אני סוף סוף יכול לחזור לעניינים".

מי שעדיין לא יכול לחזור לעניינים הוא סנטר הלייקרס, אנדרו ביינום, שבניגוד להערכות המוקדמות, לא צפוי להיות כשיר לפתיחת הפלייאוף בעוד קצת יותר מחודש. "יעברו עוד שבועיים-שלושה לפני שהוא יחזור להתאמן במגרש עצמו ואח"כ נראה", אמר פיל ג'קסון. בהנחה שהלייקרס יעברו את הסיבוב הראשון לפחות, ביינום אמור להיות חלק מהסגל עוד בעונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully