וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר זועם על אינטר

מאמן ארסנל חושד שלפני המשחק מול מילאן, הקשר אלכסנדר חלב נפגש עם אינטר. ולמה חושש קאפלו לזמן שוב את בקהאם לנבחרת?

הביקור של ארסנל במילאנו לפני שבועיים הצליח, מסתבר, להרגיז את ארסן ונגר, מאמן התותחנים. מדוע, תשאלו, אם ארסנל ניצחה את מילאן 0:2 ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות?

ובכן, ונגר לא כועס על הרוסונרי, אלא על היריבה העירונית, אינטר מילאנו, שלטענתו ניסתה לפתות את הקשר הבלארוסי אלכסנדר חלב. ונגר חושד שחלב הגיע עם סוכנו, קלאודיו ויגורלי, למשרדי אינטר במהלך שהות ארסנל בעיר. ויגורלי הוא שותפו של וינצ'נזו מוראביטו, סוכן שחקנים אחר המקושר לפרמייר ליג. "זה נכון שחלב ו-ויגורלי יצאו מהמקום שבו ארסנל שהתה", אמר מוראביטו, "אבל הם לא הלכו לדבר עם אינטר". את ונגר זה לא שיכנע, והוא שוקל לפנות לאופ"א ולהגיש תלונה כנגד אלופת איטליה.

בוא, דייויד, בוא. או שלא

למרות התחינות, פאביו קאפלו לא איפשר לדייויד בקהאם לערוך את ההופעה הבינארצית ה-100 שלו מול שוויץ לפני חודשיים. עכשיו, כשבקהאם חוזר לקו הבריאות, הוא עשוי לקבל את ההזדמנות להצטרף למועדון ה-100. בקהאם עתיד לקבל זימון מחודש מפאביו קאפלו, למשחק הידידות מול צרפת ביום רביעי הקרוב. כמוהו ישוב לנבחרת גם החלוץ הצעיר תיאו וולקוט.

קאפלו יזמן 30 שחקנים, כשהסגל יצומצם ל-23 לקראת היציאה לפאריס. אלא שהדילמה שלו עכשיו לא קשורה לכושרו של בקהאם, אלא לריטיינג. קאפלו חושש שאם יזמן עכשיו את בקהאם ויכניס אותו למשחק, הוא יספוג ביקורות רבות. הסיבה היא שבמאי אנגליה אמורה לארח בוומבלי את ארצות הברית, והבמה להופעה ה-100 של בקהאם תהיה מושלמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully