וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ניסטלרוי עשוי להיעדר עד תום העונה

חלוץ ריאל מדריד נותח בברכו, וטרם ברור משך זמן ההחלמה. קאסיאס דוחה ידיעות על ריחוקו של שוסטר: "המאמן סובל בדיוק כמונו"

רוד ואן ניסטלרוי, חלוצה של ריאל מדריד, נותח הבוקר (רביעי) בברכו הימנית, והרופאים אינם יודעים להעריך במדויק מתי יכול לשוב למגרשים. "מארקה" הספרדי דיווח כי ישנו חשש בסנטיאגו ברנבאו כי החלוץ ההולנדי ייחסר לקבוצה עד תום העונה, ולאחר ההפסד לדפורטיבו לה קורוניה, זה הדבר האחרון שמאמן הלבנים ברנד שוסטר היה מעוניין לשמוע. ה"מארקה" הוסיף כי במצב כזה, יחמיץ ואן ניסטלרוי את הסופר קלאסיקו נגד ברצלונה בתחילת מאי.

בינתיים המנהל המקצועי של אלופת ספרד, פרדרג מיאטוביץ', לא שוקט על שמריו ושם עינו על חלוץ אייאקס אמסטרדם, קלאס-יאן הונטלאר. ה"אס" הספרדי דיווח כי ההולנדי היה תחת מעקב בשנתיים האחרונות, ובמהלך המשא ומתן על ווסלי סניידר הבהיר מיאטוביץ' לראשי אייאקס כי ישוב לדון על הונטלאר. נראה כי אייאקס תבקש 22 מיליון פאונד על השחקן.

בתוך כך, התקשורת הספרדית טענה כי ברנד שוסטר התרחק בתקופה האחרונה משחקניו. "המאמן סובל בדיוק כמונו", הפריח השוער איקר קאסיאס את השמועות, "זה חיובי, ומראה שאנו מלוכדים. כואב לו כשהקבוצה מפסידה. זו שנתו הראשונה בריאל מדריד, והוא מפגין רצון לזכות באליפות. כל מאמן שלא מצליח להביא דברים לכדי ביצוע כפי שהיה רוצה, הופך קצת עצוב".

פפה לאון ובטיס זועמים

ריאל בטיס שילמה ביוקר על מעשיו של אותו אוהד, שזרק בקבוק על שוער אתלטיק בילבאו, ארמנדו, ומלבד ההפסד במשחק (2:1) היא ספגה עונש של שני רדיוסים וקנס. העונש הזה הספיק כדי להכעיס נשיא בטיס פפה לאון, שיצא נגד ראש וועדת המשמעת בהתאחדות, אנחל מריה ויאר, משום סירבו לאפשר לשתי הקבוצות להשלים את 21 דקות המשחק החסרות מרגע פציעתו של שוער בילבאו.

"הם רודפים אותנו, ויאר רוצה להוריד אותנו ליגה", רשם לאון, "זה ברור שהוא מחפש אותנו". לאון הסביר כי אין זו הפעם הראשונה בה ויאר פסק נגד קבוצתו, והוסיף: "בכל ההיסטוריה שלנו, מעולם לא נרדפנו כמו בתקופתו של ויאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully