וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר ש-22 זה מלכוד

אחרי שבוסטון שברה ליוסטון את הרצף, טרייסי מקגריידי מודה: "זו ההגנה הטובה ביותר שראיתי". האם גארנט "חיפף" במינסוטה?

2:08 דקות לסיום המשחק בין בוסטון ליוסטון, קבר קווין גארנט דאנק שכמעט שבר את הסל, "דאנק בקול תרועה", כפי שהגדיר זאת פול פירס. הסלטיקס ניצחו 74:94, וקטעו את הרצף של הרוקטס, שעמד על 22 משחקים. "זו ההגנה הטובה ביותר שראיתי אי פעם", אמר טרייסי מקגריידי על המשחק של הסלטיקס. "לא ראיתי דבר כזה ב-11 שנותיי ב-NBA. אחרי 4 מ-11 מהשדה וערב של 8 נקודות, יש בסיס להנחה שלו.

כשקווין גארנט שמע על ההצהרה של מקגריידי, הוא קיבל זאת כמחמאה, מן הסתם: "זו חתיכת אמירה, תודה רבה". דוק ריברס, מאמן הסלטיקס, הסביר: "שתי הקבוצות הושפעו מהחשיבות של המשחק. רצנו, לפעמים מהר מדי, והיה חשוב לי להרגיע את השחקנים. הם מאוד רצו לנצח. מישהו היה צריך לעצור לבסוף את הרצף של יוסטון, ואני שמח שאלה היינו אנחנו".

ריק אדלמן, מאמן הרוקטס, הסביר: "הלכנו עם הראש בקיר. הם השתמשו בהרבה אגרסיביות, ניסינו להגיב אבל לא הצליח לנו. אני נותן לבוסטון את כל הקרדיט, זה ניצחון שהגיע לה".

"גארנט עשה שביתות איטלקיות במינסוטה"

אבל בתוך כל השמחה של גארנט והסלטיקס, פתאום חטף הפורוורד משב רוח צונן מכיוון קבוצתו לשעבר, מינסוטה. עד כה, למרות תגית הלוזר שהוצמדה לו בעקבות כישלונות הפלייאוף החוזרים שלו עם הטימברוולבס, איש לא חקר את האינטגריטי של גארנט ואת המוטיבציה שלו. אלא שבימים האחרונים עשה זאת גלן טיילור, בעלי הטימברוולבס, שטוען שגארנט עשה שביתה איטלקית בסיום העונה שעברה, והחמיץ את חמשת המשחקים האחרונים של העונה בעיקר בגלל חוסר רצון לעלות על הפרקט.

"לא אהבתי את מה שראיתי", אמר טיילור לעיתון במינסוטה. "השחקנים האחרים רצו והתאמצו, ונראה כאילו שהוא לא. זה שינה את הקבוצה ודירדר אותה למצב שהיא לא הייתה ממש טובה". אנדי מילר, סוכנו של גארנט, כינה את הטענות "מגוחכות".

"כרגע אני בבוסטון", אמר גארנט לאחר המשחק עם הרוקטס, "וזה מה שמדאיג אותי. אני לא מודאג ממה שאומר גלן טיילור ולא מבין למה הוא מעלה את זה דווקא עכשיו, אבל נו - זו הבחירה שאנשים מסוימים עושים". על הטימברוולבס אמר גארנט: "אין לי שום דבר איתם, הם שייכים להיסטוריה מבחינתי. אני מודה להם על ההזדמנות שנתנו לי להגשים חלום, וכאן זה נגמר בשלב זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully