וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאמס נחת, קמפבל ננזף

19.3.2008 / 8:56

הזר החדש של גליל עליון נחת והתאמן, ובאותו זמן ננזף מייקל קמפבל על יכולתו החלשה. אור איתן לא יעזוב למכבי ראשון לציון

בהפועל גליל עליון לא שקט בימים האחרונים מאז ההפסד 84:70לגלבוע/עפולה ביום ראשון, שלאחריו ירדה הקבוצה אל המקום האחרון, ערב פתיחת הסיבוב השני. הצעד הראשון שננקט מיד בסיום המשחק הייתה החתמתו של אלוף המכללות לשעבר, ג'וואד וויליאמס, שסיים את העונה בליגה היפנית, נחת אתמול (שלישי) בארץ, וכבר הספיק לערוך את אימון הבכורה שלו באולם בכפר בלום. בגליל תולים תקוות גדולות בוויליאמס, שינסה להוציא את הקבוצה מרצף ארבעת ההפסדים הרצופים כבר במשחק הבכורה שלו, ביום ראשון הקרוב, מול בני השרון.

מי שעלול לשלם את המחיר על היכולת הלא טובה של הקבוצה בתקופה האחרונה הוא הפורווארד מייקל קמפבל, שבמשחק האחרון מול גלבוע/עפולה קלע 2 נקודות בלבד, ובקבוצה לא מרוצים מיכולתו. אתמול נקרא קמפבל לשיחה שבה הובהר לו כי אם לא ישפר את יכולתו במשחק הקרוב מול בני השרון, תיאלץ הקבוצה להפרד ממנו. "מייקל הוא שחקן מצוין, לא סתם היה כל כך מוערך בבלגיה לפני שהגיע לגליל. הבעיה שלו שהוא כרגע לא תורם מספיק, ונקווה שהוא יתעורר מהר", אמר גורם בקבוצה. ממוצעיו של קמפבל מתחילת העונה עומדים על 14.1 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק.

בגליל דחו אתמול את השמועות על חזרה אפשרית של הגארד אור איתן לשורות מכבי ראשון לציון. בראשון מודים בשבועות האחרונים שאין בכוונתם לחזק את הסגל, אך לידי הגליל הגיעו ידיעות שבקבוצה היו רוצים לצרף את איתן, שבעונת 2005/6, עת הגיעה ראשון אל המקום השלישי בליגה, קלע 11.7 נקודות ו-2.7 ריבאונדים למשחק. העונה המספרים של איתן, שפתח את העונה בשאלון הצרפתית אך עזב אחרי זמן קצר, לא מרשימים, וכוללים 7.1 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully