וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יול"ב: שבע מאושרות כבר בפיינל אייט

לא נרשמו הפתעות מרעישות במשחקי הגומלין בשמינית הגמר, וברביעי תנסה ולנסיה להיות הנציגה הספרדית השלישית בשלב הבא

הגדלתו חסרת הפרופורציה של מפעל גביע יול"ב בתחילת העונה הנוכחית ל-48 קבוצות גררה הרבה ביקורת, אבל ראו איזה פלא, ומחר (רביעי) נישאר סוף סוף עם שמונה קבוצות בלבד במפעל השני בחשיבותו ביבשת, ואז יתפנו ראשי יול"ב לחגיגת הפיינל אייט הראשונה שלהם - ארבעה ימים של משחקי נוקאאוט בדומה לשיטת הפיינל פור, רק עם שמונה קבוצות, שתתקיים החל ב-10 באפריל בטורינו. הערב הבטיחו את השתתפותן בניסוי שבע קבוצות, כשמחר יילחמו ולנסיה וזאדאר על המקום הנוסף ברבע הגמר.

אז מיהן המאושרות שכבר שם? דינמו מוסקבה עשתה את זה הכי קל עם 77:103 על אקדמיק סופיה, אחרי שכבר ניצחה ב-14 נקודות במשחק הראשון בין השתיים בבולגריה. קאזאן תהיה הנציגה הרוסית השניה בטורינו אחרי שניצחה 59:74 את ארטלנד דראגונס, ומחקה הפסד בן שתי נקודות מהמשחק הראשון. בי סי קייב ניצחה את טורוב זגורז'אלק הפולנית 58:67, אבל הודחה בעקבות ההפסד ב-12 נקודות במשחק באוקראינה.

בשיקטאש, שסיימה את משחקה הראשון מול הכוכב האדום בלגרד בשוויון, עשתה את העבודה בבית עם 69:81, וגלאטסראי הצטרפה אליה כעוד נציגה טורקית למרות שהפסידה 88:79 לגראן קנאריה, כיוון שניצחה ב-25 הפרש את המשחק הקודם. שתי ספרדיות שכן העפילו לרבע הגמר הן ג'ירונה (62:76 על המופארם ורסאץ'), וחובנטוד בדאלונה (54:69 על חימקי מוסקבה) שהשלימו שתיהן ניצחון כפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully