וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: דרבי ישראלי במעמד צד אחד

גילי ורמוט שיחק 90 בתיקו 2:2 של גנט מול סטאנדרד ליאז' במשחק הראשון בחצי גמר הגביע הבלגי, סלים טועמה לא שיחק

משחקי הערב (שלישי) ברחבי אירופה הוקדשו למפעלי הגביע השונים, כשעבורנו היה אמור חצי גמר הגביע הבלגי לספק מפגש ישראלי, כשבסופו של דבר קיבלנו נציגות כחול לבן רק מצד אחד של המתרס. סטאנדרד ליאז', ללא סלים טועמה, אירחה את גנט של גילי ורמוט, ששיחק 90 דקות מלאות, במשחק הראשון של שלב חצי הגמר, ושמטה יתרון של שני שערים כשסיימה בתיקו 2:2 בלבד.

ליאז' עלתה ליתרון מהיר מרגלי איגור דה קמארגו הברזילאי בדקה ה-18, ודיאומרקי 'מבוקאני הקונגולזי בדקה ה-35, אבל האורחים הצליחו להשוות תודות לשני הקוסטריקנים שלהם, רנדל אזופייפה שצימק בדקה ה-70, ובריאן רואיז שכבש את השוויון הדרמטי בדקה ה-90.

ליון בשיניים, דורטמונד בקלות

בצרפת רק נפתח שלב שמינית הגביע, כשבמוקד ניצחה האלופה היוצאת (והנכנסת) ליון את מחזיקת הגביע היוצאת סושו 1:2. קארים בנזמה הנהדר העלה את ליון ליתרון בדקה ה-56, לפני שקאנדיה טראורה הצליח להשוות בדקה ה-90, אבל המילה האחרונה היתה של בנזמה, שכבש את שער הניצחון שתי דקות בתוך תוספת הזמן ושלח את ליון לרבע הגמר. יתר העולות הן פאריס סן ז'רמן (1:2 על באסטיה), סדאן (0:2 על אנז'ר) ודיז'ון (1:3 על טור).

בגרמניה אנחנו כבר בשלב חצי הגמר, שם הבטיחה הערב בורוסיה דורטמונד את מקומה בגמר, כשניצחה בקלות 0:3 את ינה מהליגה השניה. טינגה הברזליאי (13), דייגו קלימוביץ' הארגנטינאי (70) ומלאדן פטריץ' הקרואטי (87) כבשו את השלישיה הבינלאומית לצהובים-שחורים, שיחכו בגמר למנצחת בין באיירן מינכן לוולפסבורג, שיתעמתו מחר (21:30, שידור ישיר ב-ESPN).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully