וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: קרית אתא לא מוותרת בקלות

הרביעית נתנה פייט למכבי ת"א במשחק הראשון של חצי גמר הפלייאוף לפני שנכנעה 3:2. הוד השרון גברה 1:3 על מטה אשר בסדרה המקבילה

שתי סדרות חצי גמר הפלייאוף העליון בכדורעף נפתחו הערב (שלישי), ודווקא הסדרה שהיתה אמורה להסתיים בקלות תוך שלושה משחקים סיפקה את מירב המתח. מכבי תל אביב, מחזיקת הגביע הטרייה ומוליכת הטבלה בסיום העונה הרגילה, נמתחה מול הרביעית קרית אתא לפני שניצחה בדוחק 2:3 במערכות ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה. בחצי הגמר השני, והמאוזן יותר על הנייר, ניצחה הדאבליסטית, מוסינזון הוד השרון, 1:3 את השלישית מטה אשר ועלתה ל-0:1 משלה.

שתי הסדרות יתחדשו כבר במוצאי שבת הקרובה בקרית אתא ובמטה אשר(נעמן) בהתאמה.

מכבי תל אביב - עירוני קרית אתא 2:3

המערכה ה-1 היתה צמודה ותל אביב ניצחה23:25. במערכה השנייה ניצחה קרית אתא 21:25 והשוותה את מניין המערכות ל1:1. תל אביב חזרה לעצמה במערכה השלישית עם 17:25 בניצוחו של עומר רובינשטיין המצוין. קרית אתא לא ויתרה וניצחה את המערכה הרביעית 25:18, כדי לכפות מערכה חמישית ומכרעת. במערכה זו בא לידי ביטוי הניסיון של התל אביבים שניצחו 12:15 בדרך ל-2:3 במשחק כולו.

מוסינזון הוד השרון - הפועל מטה אשר 1:3

הוד השרון שהפסידה לאותה מטה אשר רק לפני שבועיים בבית, קיבלה חזרה את סטוינוב שחזר מפציעה וניצחה במערכה הראשונה 22:25. מטה אשר הוכיחה כי היא לא הגיעה על מנת לשמש תפאורה וניצחה את המערכה השנייה עם 18:25 משכנע בתמיכת הקהל הרב שהגיע מהצפון ועודד אותם לאורך כל המשחק. את המערכה השלישית הוד השרון ניצחה 19:25 כשאלי אפרתי ואלכס לוריאן בולטים מעל כולם.לאורך המערכה הרביעית הוליכה הוד השרון בפערים קטנים שהספיקו לה לנצח 19:25 ו-1:3 במשחק.

במקביל נערכו היום גם שני משחקי הפלייאוף התחתון, בהם ניצחה א.ס. רמת השרון את הפועל המעפיל עמק חפר מנשה 0:3, ועירוני בת ים גברה בחוץ על היורדת ,מ.ס.עילבון 0:3.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully